d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Gensidig Forsørgelsesplig > Endnu En økonomisk Klaphat Står Frem
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4,234.00
Jan 11 2014 08:41am
Quote (dawnofdead @ Jan 11 2014 11:36am)
Har aldrig sagt studerene skal have mere men at ældre mennesker som har arbejdet for Danmark hele deres liv skal have en værdig død og ikke bare lige og rådne op. Næsten alt hvad du har llinket til har med aids og malaria at gøre, selvfølgelig ryger dødeligheden ned når vi har massere af private firmaer som donere aids og malaria kurer derned. Du Skal være velkommen til donorer % af din løn men det gør du vel ikke?.  Hvis det ikke kan betale sig økonomisk så burde vi halvere milliarderene og bruge dem herhjemme.

Du laver nu den antagelse at ældre mennesker "ligger og rådner op" og "ikke får en værdig død". Danmark giver de ældre nogle af de bedste omstændigheder i hele verden.

Så det du siger er at det faktum at man redder mange millioner liv, ikke er vigtigt, og ligefrem spildt?
Member
Gold: 2.00
Jan 11 2014 08:49am
Quote (Lot2 @ Jan 11 2014 04:41pm)
Du laver nu den antagelse at ældre mennesker "ligger og rådner op" og "ikke får en værdig død". Danmark giver de ældre nogle af de bedste omstændigheder i hele verden.

Så det du siger er at det faktum at man redder mange millioner liv, ikke er vigtigt, og ligefrem spildt?

Hvis Du fulgte lidt med er der en tonsvis af sager hvor ældre har fået liggesår, ligger i deres egen lort i flere dage. Kender flere personer der arbejder i hjemmeplejen Dette er desværre hverdag en del steder pga nedskæringer osv. Samme sker på hospitaler hvor pårørende bliver nød til at bringe deres egen mad med for at sikre patienten får mad. Ifølge dig skal vi skide vores borgere et stykke som har arbejdet hele livet så vi istedet kan sende millarder derned.
Member
Gold: 20.00
Jan 11 2014 08:51am
Quote (dawnofdead @ Jan 11 2014 01:36pm)
Har aldrig sagt studerene skal have mere men at ældre mennesker som har arbejdet for Danmark hele deres liv skal have en værdig død og ikke bare lige og rådne op. Næsten alt hvad du har llinket til har med aids og malaria at gøre, selvfølgelig ryger dødeligheden ned når vi har massere af private firmaer som donere aids og malaria kurer derned. Du Skal være velkommen til donorer % af din løn men det gør du vel ikke?.  Hvis det ikke kan betale sig økonomisk så burde vi halvere milliarderene og bruge dem herhjemme.

Hej jeg stemmer DF og jeg tror jeg ved bedre, men i virkeligheden er, at det er ufaglærte og ældre som stemmer df! random fact! Dunno om du stemmer df, men lyder nu sådan xD

This post was edited by exiter_dk on Jan 11 2014 09:13am
Member
Gold: 2.00
Jan 11 2014 08:54am
Quote (exiter_dk @ Jan 11 2014 04:51pm)
Hej jeg stemmer DF og jeg tror jeg ved bedre, men i virkeligheden er realiteten, at det er ufaglærte og ældre som stemmer df! random fact! Dunno om du stemmer df, men lyder nu sådan xD

Fuck Df. Men glæd dig til du selv bliver gammel og skal ligge i dit eget lort i flere dage
Member
Jan 11 2014 04:34pm
Quote (dawnofdead @ Jan 11 2014 02:49pm)
Hvis Du fulgte lidt med er der en tonsvis af sager hvor ældre har fået liggesår, ligger i deres egen lort i flere dage. Kender flere personer der arbejder i hjemmeplejen Dette er desværre hverdag en del steder pga nedskæringer osv. Samme sker på hospitaler hvor pårørende bliver nød til at bringe deres egen mad med for at sikre patienten får mad. Ifølge dig skal vi skide vores borgere et stykke som har arbejdet hele livet så vi istedet kan sende millarder derned.

Der sker fejl. Det har intet med kapacitet at gøre.

Yderligere, hvad er vigtigst: Millioner af liv, eller at et fåtal af gamle ved en fejl får liggesår?
Member
Gold: 655.43
Jan 12 2014 05:58am
Quote (Lot2 @ Jan 11 2014 11:34pm)
Der sker fejl. Det har intet med kapacitet at gøre.

Yderligere, hvad er vigtigst: Millioner af liv, eller at et fåtal af gamle ved en fejl får liggesår?

Nu bliver jeg sikkert flammet og hated for denne kommentar..
Men nu er jorden overbefolket med ca 1 milliard mennesker.. Så hvad med at hjælpe dit eget land, før du redder andre.. Det nytter jo ikke at om måske 50-100 år, så er det os der skal have ulands støtte.. Måske et urealistisk tal, men forstå hvad jeg mener..
Member
Gold: 20.00
Jan 12 2014 06:50am
Quote (JelleDK @ Jan 12 2014 01:58pm)
Men nu er jorden overbefolket med ca 1 milliard mennesker.. Så hvad med at hjælpe dit eget land, før du redder andre.. Det nytter jo ikke at om måske 50-100 år, så er det os der skal have ulands støtte.. Måske et urealistisk tal, men forstå hvad jeg mener..

this makes no sense? :(
Member
Jan 12 2014 09:02am
Quote (JelleDK @ Jan 12 2014 11:58am)

Du giver absolut intet argument for hvorfor danmark skulle have udviklingsbidrag om 50 år, men laver blot en antagelse.

Vi skulle bare lade andre dø, for at forhindre at de overhaler os økonomisk? Hold da op i er kyniske. Det er som tager ud af Dan Browns "Inferno".
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll