d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Lockoutvarsel For Statslige Underviser
Prev14567811Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 10.75
Apr 1 2013 09:00am
Quote (Zinaroth @ Apr 1 2013 03:47pm)
http://www.digdang.com/media/images/your_opinion_6009.jpg

Member
Gold: 238,327.92
Apr 1 2013 09:07am
Quote (Sunshines @ Apr 1 2013 04:00pm)
http://img.izismile.com/img/img5/20120504/640/funny_have_you_ever_been_so_angry_posters_640_04.jpg

Member
Apr 1 2013 09:16am
Quote (Zinaroth @ Apr 1 2013 04:07pm)
http://flatrock.org.nz/static/frontpage/assets/news/large_silly_question.jpg

Jeg har stadig ikke hørt begrundelse for dit 1. billede B)
Member
Apr 1 2013 09:22am
Quote (Sunshines @ Apr 1 2013 04:16pm)

Det er måske fordi du ikke har spurgt om den? Hvordan kan du også kræve en begrundelse af mig når du ikke selv giver en men bare kommer med et hjernedødt statement uden at forklare hvorfor du mener som du mener. :)
Member
Gold: 7,525.26
Apr 1 2013 09:28am
Quote (Sunshines @ 1 Apr 2013 16:16)

Din udtalelse var ret provokerende fordi den viste at du ikke har nogen som helst ide om hvad du snakker om. Så den er vel et eller andet sted begrundelse nok i sig selv.
Member
Apr 1 2013 10:23am
Provokation? Det er vel nærmere et faktum at lærerne i Danmark ikke arbejder på samme fod som det private, eller andre i det offentlige. Arbejdsuger på hvad der ligner 20 reele arbejdstimer? B)
Member
Gold: 7,525.26
Apr 1 2013 10:24am
Quote (Sunshines @ 1 Apr 2013 17:23)
Provokation? Det er vel nærmere et faktum at lærerne i Danmark ikke arbejder på samme fod som det private, eller andre i det offentlige. Arbejdsuger på hvad der ligner 20 reele arbejdstimer? B)

Nu gør du det igen. Bevis det som du påstår er et faktum, for jeg kan ikke finde beviserne.
Member
Apr 1 2013 10:27am
Quote (Whyred @ Apr 1 2013 05:24pm)
Nu gør du det igen. Bevis det som du påstår er et faktum, for jeg kan ikke finde beviserne.

Det lader til du ikke har fulgt med i nyhederne den sidste uges tid B) Jeg har ikke 1 uge til at sætte dig ind i tingene desværre.
Member
Apr 1 2013 11:12am
Quote (Sunshines @ Apr 1 2013 05:27pm)
Det lader til du ikke har fulgt med i nyhederne den sidste uges tid B) Jeg har ikke 1 uge til at sætte dig ind i tingene desværre.

For man skal jo tro på hvad de siger i nyhederne som slet ikke er statsstyret og -finansieret. En stat som allerede før forhandlingerne gik i gang allerede havde valgt side i forhandlinger den slet ikke skal blande sig i, og nu mener at det er passende at lockoute lærerne fordi de ikke vil samarbejde, og beskylde lærerne for at børnene nu ingen undervisningen får.
Ja så kan man da slet ikke forestille sig at det der slipper ud i nyhederne er subjektivt...

Jeg gider slet ikke begynde at snakke om læreres arbejdsvilkår og -timer selv om jeg kan se du er fuldstændig ignorant og uvidende på det punkt. Da jeg, lige som dig, ikke har en uge. Da slet ikke på at åbenbare afsporet individer så som dig selv.

Men du kan jo bare fortsætte med at komme med dine uvidende kommentarer, det er du i din fulde ret til, og jeg kan på ingen måde stoppe dig. Eller jo, det kunne jeg nok godt, men det er ikke energien værd. Din holdning skal nok få dig rigtig langt her i livet for det er jo generelt en god ide bare at smide sin mening ud i en diskussion for at lukke den og ikke give plads til at andre kan ytre sig. Du tilføjer virkelig en hel del til emnet ved at påstå at lærere er forkælede, det kan jeg jo godt se.
Member
Gold: 578.20
Apr 1 2013 12:28pm
Quote (Zinaroth @ 1 Apr 2013 18:12)
For man skal jo tro på hvad de siger i nyhederne som slet ikke er statsstyret og -finansieret. En stat som allerede før forhandlingerne gik i gang allerede havde valgt side i forhandlinger den slet ikke skal blande sig i, og nu mener at det er passende at lockoute lærerne fordi de ikke vil samarbejde, og beskylde lærerne for at børnene nu ingen undervisningen får.
Ja så kan man da slet ikke forestille sig at det der slipper ud i nyhederne er subjektivt...

Jeg gider slet ikke begynde at snakke om læreres arbejdsvilkår og -timer selv om jeg kan se du er fuldstændig ignorant og uvidende på det punkt. Da jeg, lige som dig, ikke har en uge. Da slet ikke på at åbenbare afsporet individer så som dig selv.

Men du kan jo bare fortsætte med at komme med dine uvidende kommentarer, det er du i din fulde ret til, og jeg kan på ingen måde stoppe dig. Eller jo, det kunne jeg nok godt, men det er ikke energien værd. Din holdning skal nok få dig rigtig langt her i livet for det er jo generelt en god ide bare at smide sin mening ud i en diskussion for at lukke den og ikke give plads til at andre kan ytre sig. Du tilføjer virkelig en hel del til emnet ved at påstå at lærere er forkælede, det kan jeg jo godt se.

Folk har åbenbart svært ved at forstå, at lærerne udenfor deres arbejdstid på skolen også arbejder i hjemmet.
Desuden har lærerne en masse samtaler og møder, at skulle se til. De har skoleudflugter, samt en masse andet jeg tror de fleste helst vil være fri for.
Lad nu være med at være sådan efter lærerne - i stedet burde man effektivisere/modernisere skolen frem for, at forlænge skole dagen.

En ting som jeg spørger mig selv om er, hvorfor skal man undervise alle på lige fod? Hvis man kan mærke på en elev fra starten af skoleforløbet, at han/hun har evner indenfor andre områder end det boglige, hvorfor så ikke lave klasser for den type mennesker som måske har en bedre fremtid indenfor håndværk?
Dem som er boglige burde måske i stedet sættes ind i klasser, hvor de kan blive udfordret og være sammen med andre med fælles interesser.

De elever som ''tvinges'' til, at skulle igennem en alm. skolegang, som alle andre, ender ofte ud i en masse problemer og bliver tabt i systemet.

Go Back To Dansk Topic List
Prev14567811Next
Closed New Topic New Poll