Quote (Whyred @ Feb 6 2013 11:04am)
Så hvis det nu skulle ske at man kommer til at kaste sig ud i og prøve det her spil... Så har jeg et enkelt spørgsmål
Det der skilltræ ser umiddelbart uoverskueligt ud. Vil jeg kunne "resette" mine skillpoints på et tidspunkt? For jeg orker ikke at sætte mig ind i hvad der er smart hvis jeg bare skulle give spillet et kort forsøg. Eller vil jeg være nødt til at gøre det fordi ellers vil min mand være dårligt skillet for evigt?
Tak
Du bliver nød til endten at sætte dig ind i det eller prøve dig frem.
Via quests får du måske 20 respec points, ellers skal du handle dig frem til Orb og Regrets, det kan blive dyrt i længden.
Det er ikke ligesom Diablo III hvor du installerer og spiller, og hvis du laver en fejl, bliver du ikke straffet.
Det er ret svært og utilgivende, men når du så endelig opnår noget så føles sejren også større.
Jeg kan med mine hænder nede sige det er det sværeste ARPG i hack'n'slash-genren jeg har spillet til dato, og tror efterhånden jeg har rundet de fleste.
Quote (Bjerre @ Feb 6 2013 12:00pm)
di kan "respec" men det er vanvittig dyrt.
du kan gå ind på deres forum og kigge der er mange gode guides til at komme i gang med de forskellige

Hvis du spiller det kan du så ikke lige smide dit account name?
This post was edited by Zinaroth on Feb 6 2013 05:56am