d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
Prev14567816Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Aug 19 2012 11:03pm
Rimelig epic at han kommer herind og tror han skal høste mass respekt, men i stedet står folk sammen og det ender med han skal sidde og forsvare sig i stedet for :ROF:
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Aug 20 2012 12:03am
Siger ikke at den hastighed du kørte med er i orden, OVERHOVED, men er 100% enig med dig i at Danmarks regler ang. scooter er helt i vejret.
De scootere vi har i Danmark har præcis samme egenskaber som dem i fx. Frankrig (+ samme producent og mærke osv.) og alligevel må vi kun køre 30 km/t mens andre lande må køre omkring 60 km/t.
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Aug 20 2012 01:04am
Quote (JoneZ @ Aug 20 2012 08:03am)
Siger ikke at den hastighed du kørte med er i orden, OVERHOVED, men er 100% enig med dig i at Danmarks regler ang. scooter er helt i vejret.
De scootere vi har i Danmark har præcis samme egenskaber som dem i fx. Frankrig (+ samme producent og mærke osv.) og alligevel må vi kun køre 30 km/t mens andre lande må køre omkring 60 km/t.


skal du nok være glad for hvis alle de knallet idioter kørte 60 ville det gå helt galt
Member
Posts: 12,329
Joined: Aug 6 2005
Gold: 11.00
Aug 20 2012 02:19am
Quote (Monze @ Aug 20 2012 06:03am)
Rimelig epic at han kommer herind og tror han skal høste mass respekt, men i stedet står folk sammen og det ender med han skal sidde og forsvare sig i stedet for :ROF:


Præcis.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 20 2012 03:44am
Quote (JoneZ @ Aug 20 2012 07:03am)
Siger ikke at den hastighed du kørte med er i orden, OVERHOVED, men er 100% enig med dig i at Danmarks regler ang. scooter er helt i vejret.
De scootere vi har i Danmark har præcis samme egenskaber som dem i fx. Frankrig (+ samme producent og mærke osv.) og alligevel må vi kun køre 30 km/t mens andre lande må køre omkring 60 km/t.


Der er en grund til at de regler blev lavet
Member
Posts: 27,925
Joined: Nov 22 2006
Gold: 2,009.00
Aug 20 2012 04:33am
why even bother

spild af tid og penge. du får jo intet ud af det overhovedet
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 20 2012 05:28am
Quote (Monze @ 20 Aug 2012 07:03)
Rimelig epic at han kommer herind og tror han skal høste mass respekt, men i stedet står folk sammen og det ender med han skal sidde og forsvare sig i stedet for :ROF:


:thumbsup:
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 20 2012 06:51am
måske du skulle øve dig lidt i at manøvre den fætter inden du prøver at stikke af igen. næste gang koster det dig hele knallerten + bøder

så ender du med at have brugt 20-25 k på en knallert du ik har, er det smart ? nahh ik rigtig.. og tro mig har selv været der

du kan sige du har nok så mange penge, hvilket jeg iøvrigt ik tror en fis på. men bare vent til du skal have bil / eget sted at bo / betale egen mad og alt hva der ellers høre til

vil egentlig gerne høre hva du tjener. siden du tror du har så mange penge

og lad nu vær med at komme med et eller andet latterligt beløb. gieb truth
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 20 2012 07:53am
Quote (lulzz @ Aug 20 2012 01:51pm)
måske du skulle øve dig lidt i at manøvre den fætter inden du prøver at stikke af igen. næste gang koster det dig hele knallerten + bøder

så ender du med at have brugt 20-25 k på en knallert du ik har, er det smart ? nahh ik rigtig.. og tro mig har selv været der

du kan sige du har nok så mange penge, hvilket jeg iøvrigt ik tror en fis på. men bare vent til du skal have bil / eget sted at bo / betale egen mad og alt hva der ellers høre til

vil egentlig gerne høre hva du tjener. siden du tror du har så mange penge

og lad nu vær med at komme med et eller andet latterligt beløb. gieb truth


har en fast løn på 17800 hvoraf de 12% er feriepenge, den falder lidt her med sommer sæsonen er slut (vi snakker efter skat)
Derudover går jeg på HTX og hjemmeside design, hvor jeg kører en hjemmeside/portfolio for en fotograf det giver ca. 1100kr om måneden (sort) alt afhængig af hvor meget redigering jeg skal lave på siden

Jeg er ikke den type der skal have "dyrt" tv, dyr pc osv. Det jeg har det virker og kan det, som det skal

Bøden lyder på 4000-5000kr har jeg fået afvide, som studerende siger vi lige -50%, ca. 2000-2500kr
Så skal jeg købe nyt cylinder til 700kr, og en karburator til 649 kr

Så bøden i sig selv er ikke så slem, det at jeg ikke havde hjelm på er jeg kun glad for, hvis jeg havde den på kunne de bare sparke mig af smxen eller køre ind i mig og på den
måde totalskade en knallert som er sat i stand det sidste halve år for 16.000kr, både i motor og i udseende, i stedet kommer jeg derfra uden en skramme på smxen.

Jeg fortryder intet, men ja, skal lige have undersøgt hvilke stier de ikke kan følge med på og hvilke de kan, det skal lige siges at det var 2 gang på samme dag jeg blev jagtet
så de var muligvis meget fast besluttet på at stoppe mig :-)


Jeg bor hjemme og skal ikke købe mad eller drikke varer, kun fastfood hvis jeg skulle have lyst til det, så jeg kan sagtens have 20.000kr en måned 22.000kr en anden og så måske kun 18.000kr den tredje, det kommer an på hvor meget udover fast arbejde jeg laver udenfor sort.

Hellere renovere og betale bøde for 4k end skulle til at renovere motor, andre dele og stel for måske 10k

This post was edited by FasterA on Aug 20 2012 07:56am
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Aug 20 2012 08:17am
Quote (lulzz @ Aug 20 2012 02:51pm)
måske du skulle øve dig lidt i at manøvre den fætter inden du prøver at stikke af igen. næste gang koster det dig hele knallerten + bøder

så ender du med at have brugt 20-25 k på en knallert du ik har, er det smart ? nahh ik rigtig.. og tro mig har selv været der

du kan sige du har nok så mange penge, hvilket jeg iøvrigt ik tror en fis på. men bare vent til du skal have bil / eget sted at bo / betale egen mad og alt hva der ellers høre til

vil egentlig gerne høre hva du tjener. siden du tror du har så mange penge

og lad nu vær med at komme med et eller andet latterligt beløb. gieb truth


haters gonna hate
Go Back To Dansk Topic List
Prev14567816Next
Add Reply New Topic New Poll