Quote (lulzz @ Aug 20 2012 01:51pm)
måske du skulle øve dig lidt i at manøvre den fætter inden du prøver at stikke af igen. næste gang koster det dig hele knallerten + bøder
så ender du med at have brugt 20-25 k på en knallert du ik har, er det smart ? nahh ik rigtig.. og tro mig har selv været der
du kan sige du har nok så mange penge, hvilket jeg iøvrigt ik tror en fis på. men bare vent til du skal have bil / eget sted at bo / betale egen mad og alt hva der ellers høre til
vil egentlig gerne høre hva du tjener. siden du tror du har så mange penge
og lad nu vær med at komme med et eller andet latterligt beløb. gieb truth
har en fast løn på 17800 hvoraf de 12% er feriepenge, den falder lidt her med sommer sæsonen er slut (vi snakker efter skat)
Derudover går jeg på HTX og hjemmeside design, hvor jeg kører en hjemmeside/portfolio for en fotograf det giver ca. 1100kr om måneden (sort) alt afhængig af hvor meget redigering jeg skal lave på siden
Jeg er ikke den type der skal have "dyrt" tv, dyr pc osv. Det jeg har det virker og kan det, som det skal
Bøden lyder på 4000-5000kr har jeg fået afvide, som studerende siger vi lige -50%, ca. 2000-2500kr
Så skal jeg købe nyt cylinder til 700kr, og en karburator til 649 kr
Så bøden i sig selv er ikke så slem, det at jeg ikke havde hjelm på er jeg kun glad for, hvis jeg havde den på kunne de bare sparke mig af smxen eller køre ind i mig og på den
måde totalskade en knallert som er sat i stand det sidste halve år for 16.000kr, både i motor og i udseende, i stedet kommer jeg derfra uden en skramme på smxen.
Jeg fortryder intet, men ja, skal lige have undersøgt hvilke stier de ikke kan følge med på og hvilke de kan, det skal lige siges at det var 2 gang på samme dag jeg blev jagtet
så de var muligvis meget fast besluttet på at stoppe mig :-)
Jeg bor hjemme og skal ikke købe mad eller drikke varer, kun fastfood hvis jeg skulle have lyst til det, så jeg kan sagtens have 20.000kr en måned 22.000kr en anden og så måske kun 18.000kr den tredje, det kommer an på hvor meget udover fast arbejde jeg laver udenfor sort.
Hellere renovere og betale bøde for 4k end skulle til at renovere motor, andre dele og stel for måske 10k
This post was edited by FasterA on Aug 20 2012 07:56am