Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 18:49)
du er jo selv en rand?
og hvis får du ud af at trolle? intet?
du burde gå ud til der nærmeste værtshus og stille dig op foran en stor stærk mand og vise ham din fede mave også begynde at svine ham til, så kan du se om det er så sjovt som det nu er her på siden.
Quote (Krisnord @ 3 Aug 2012 00:34)
Hey folkens.
Jeg er 16 år, snart 17 og
har besluttet mig for at jeg gerne vil af med min delle på maven, det er ikke meget jeg skal tabe mig, men vil også gerne kunne holde det osv, så tænkte i måske havde nogle tips/tricks?
Jeg vil gerne tabe mig bare 5 kilo, og vil gerne starte ud småt ud med løb osv, også sætte mere og mere på med tiden.
Nogle råd?

kommer fra hr rand med 480 posts