d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Pro User > Jajajajajajaja
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Aug 5 2012 10:28am
Quote (IAcid @ Aug 5 2012 11:57am)
siden hvornår har jeg fået et hash sig?

jeg har et sig med et håndklæde og nogle hjerter :huh:


towlie ^^

Jeg gik ud fra det var mig han snakkede til da jeg har cannabis og troller en del..
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 10:29am
Quote (MrLennon @ 5 Aug 2012 18:28)
towlie ^^

Jeg gik ud fra det var mig han snakkede til da jeg har cannabis og troller en del..


jeg hverken troller eller har hash sig :rolleyes:
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 10:39am
Quote (MrLennon @ 5 Aug 2012 17:28)
towlie ^^

Jeg gik ud fra det var mig han snakkede til da jeg har cannabis og troller en del..


det var ikke til dig.

Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 17:29)
jeg hverken troller eller har hash sig  :rolleyes:


tror du virkelig jeg er så dum at jeg ikke kan se dit lille håndklæde ting der er skæv?
og du laver ikke andet end at trolle.. gå ud og spil sej i virkeligheden i stedet for på et website
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 10:46am
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 18:39)
det var ikke til dig.



tror du virkelig jeg er så dum at jeg ikke kan se dit lille håndklæde ting der er skæv?
og du laver ikke andet end at trolle.. gå ud og spil sej i virkeligheden i stedet for på et website


wat ?

spiller man sej fordi man troller rands ?
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 10:49am
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 17:46)
wat ?

spiller man sej fordi man troller rands ?


du er jo selv en rand?
og hvis får du ud af at trolle? intet?
du burde gå ud til der nærmeste værtshus og stille dig op foran en stor stærk mand og vise ham din fede mave også begynde at svine ham til, så kan du se om det er så sjovt som det nu er her på siden.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 10:59am
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 18:49)
du er jo selv en rand?
og hvis får du ud af at trolle? intet?
du burde gå ud til der nærmeste værtshus og stille dig op foran en stor stærk mand og vise ham din fede mave også begynde at svine ham til, så kan du se om det er så sjovt som det nu er her på siden.


Quote (Krisnord @ 3 Aug 2012 00:34)
Hey folkens.
Jeg er 16 år, snart 17 og har besluttet mig for at jeg gerne vil af med min delle på maven, det er ikke meget jeg skal tabe mig, men vil også gerne kunne holde det osv, så tænkte i måske havde nogle tips/tricks?
Jeg vil gerne tabe mig bare 5 kilo, og vil gerne starte ud småt ud med løb osv, også sætte mere og mere på med tiden.
Nogle råd? :D



kommer fra hr rand med 480 posts

:mellow:
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 12:12pm
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 17:59)
kommer fra hr rand med 480 posts

:mellow:


Du er jo totalt væk man..
Jeg har da en lille delle på maven, og det betyder jeg ingen venner har og at jeg er en dum idiot der aldrig får arbejde, som bare ryger hash 24/7 ligesom dig?? og 480 posts viser bare jeg ikke sidder her på siden 24/7
Og troller ikke? wtf hvorfor markere du det? :rofl:
desuden har man ikke en fed mave bare af at have en lille delle på maven lol
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 12:31pm
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 20:12)
Du er jo totalt væk man..
Jeg har da en lille delle på maven, og det betyder jeg ingen venner har og at jeg er en dum idiot der aldrig får arbejde, som bare ryger hash 24/7 ligesom dig?? og 480 posts viser bare jeg ikke sidder her på siden 24/7
Og troller ikke? wtf hvorfor markere du det?  :rofl:
desuden har man ikke en fed mave bare af at have en lille delle på maven lol


du har nogle problemer med dig selv


Posts: 9,159 (4.2 per day)

jeg kan godt se det jeg har ikke noget liv 4.2 posts per dag jeg har ikke lavet andet hele min barndom end at sidde på jsp og poste

This post was edited by IAcid on Aug 5 2012 12:38pm
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 01:05pm
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 19:31)
du har nogle problemer med dig selv


Posts: 9,159 (4.2 per day)

jeg kan godt se det jeg har ikke noget liv 4.2 posts per dag jeg har ikke lavet andet hele min barndom end at sidde på jsp og poste


Om jeg har problemer eller ej er ikke dit problem, vel?
Om du laver 4.2 posts hver dag eller ej er pisse ligemeget, du opfører dig sku ikke meget ældre end jeg er.. og det er du desuden heller kan jeg se, 1992..
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 01:10pm
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 21:05)
Om jeg har problemer eller ej er ikke dit problem, vel?
Om du laver 4.2 posts hver dag eller ej er pisse ligemeget, du opfører dig sku ikke meget ældre end jeg er.. og det er du desuden heller kan jeg se, 1992..




feed me your rage
Go Back To Dansk Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll