d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Get Better > Kig Ind
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 13 2012 03:31am
Quote (TheAngel @ 13 Jul 2012 11:30)
Du skal vise du har lært noget. At du kan følge regler og være hjælpsom :)
Hvis du bare passivt venter på unlock, sker det ikke..


Ja, men der findes sku også en del som bliver locked for ingenting :)

Lidt OT, men den her er også meget sjov: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61863036&f=34

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jul 13 2012 03:34am
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 04:10am
Quote (TheAngel @ 13 Jul 2012 10:30)
Du skal vise du har lært noget. At du kan følge regler og være hjælpsom :)
Hvis du bare passivt venter på unlock, sker det ikke..


Man skal også være aktiv på sited ^^ :) og det har jeg været her inde :) og har faktiks ikke gjort noget galt den sidste måned :)
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 04:12am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 13 Jul 2012 10:31)
Ja, men der findes sku også en del som bliver locked for ingenting :)

Lidt OT, men den her er også meget sjov: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61863036&f=34


Hvor er det bare skønt at vide at jsp ikke ja undskyld ikke altid har styr på tingene at man bliver locked af underlige grunde som den over her fx...
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.16
Jul 13 2012 04:40am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jul 13 2012 10:31am)
Ja, men der findes sku også en del som bliver locked for ingenting :)

Lidt OT, men den her er også meget sjov: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61863036&f=34


Ham her er sjovere :D!

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=16479514
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 13 2012 04:54am
Quote (berens @ 13 Jul 2012 12:40)


:rofl:
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 05:23am
Quote (berens @ 13 Jul 2012 11:40)


Den er virkelig fuckd men sjov! ^^
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 13 2012 07:35am
Quote (Done @ 13 Jul 2012 12:12)
Hvor er det bare skønt at vide at jsp ikke ja undskyld ikke altid har styr på tingene at man bliver locked af underlige grunde som den over her fx...


faldt næsten ned at stolen over grunden til du er locked

16 fg LOL :O
Member
Posts: 83,138
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Jul 13 2012 07:58am
Quote (Done @ 13 Jul 2012 11:27)
Det skulle jeg mene... Men nu venter jeg på nyt svar... de siger at jeg har paid back men at jeg ikke kan blive unlocked endnu? wtf? i rly dont get it...
Godt at du har betalt tilbage det du skyldte, nu kommer den tid hvor du skal bevise at du fortjener at få det fjernet igen.

Følg reglerne og vær aktiv så er du godt på vej i hvert fald.
Du kan også hjælpe til rundt omkring på forummet.
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 09:05am
Quote (Azeria @ 13 Jul 2012 14:58)
Godt at du har betalt tilbage det du skyldte, nu kommer den tid hvor du skal bevise at du fortjener at få det fjernet igen.

Følg reglerne og vær aktiv så er du godt på vej i hvert fald.
Du kan også hjælpe til rundt omkring på forummet.


Jeg fik den her besked i morges så tror der går mere tid...

"Your unlock request has been denied and rejected. This could be due to unpaid scams, other unreported multi-accounts, etc. Please post on the Why Am I Locked? subforum to resume the process of repayment to get your situation resolved.

Do not message any staff regarding this issue, as they will be unable to directly assist you with this."

Så nu venter jeg bare på info om hvorfor jeg ikke kan blive unlocked... :/
Member
Posts: 5,368
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
Jul 13 2012 03:29pm
Quote (Done @ Jul 13 2012 05:05pm)
Jeg fik den her besked i morges så tror der går mere tid...

"Your unlock request has been denied and rejected. This could be due to unpaid scams, other unreported multi-accounts, etc. Please post on the Why Am I Locked? subforum to resume the process of repayment to get your situation resolved.

Do not message any staff regarding this issue, as they will be unable to directly assist you with this."

Så nu venter jeg bare på info om hvorfor jeg ikke kan blive unlocked... :/


jeg har hørt en lille fugl synge om du stadig mangler at betale 200 fg til ham du welchede
Go Back To Dansk Topic List
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll