d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Christiania
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 2 2012 10:15am
Quote (Monze @ 2 Jul 2012 18:02)
Han er jo CrazySmoker og smokers gonna smoke. De vil ikke se anderledes på sagen ligesom du heller ikke bare sådan skifter mening.


det er vel sandt
men har aldrig gået gennem staden og tænkt shit det her er flot og istandsat

mit indtryk er det vrimler med stjålne cykler og grafitti og tvivler stærkt på de penge de tjener på hash går til at sætte staden i stand
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jul 2 2012 11:35am
Quote (IAcid @ Jul 2 2012 03:49pm)
det er da dig der er retard med din prædken om at de penge de tjener fra hash går til de sætter staden i stand
ville nødig se hvor du bor hvis du synes staden er istandsat

hvad på staden er istandsat i dine øjne?


taget på nemoland, brostens omlægningen på pladsen bare for at komme med nogle eksempler. nu jeg jo kommet hybbigt på staden i 6 år så luk røven, jeg kan visuelt se forskellen og du klager og bitcher som en so på det røde det for vildt du kan være smoker og ikke anerkende det så det er synligt. ved ikke om du først er kommet på staden fra et halv år siden af eller hvad men du har vel forhåbenligt set billeder ? du får det til at lyde som om de alle bare går og venter på at stedet falder fra hinanden.
jeg siger en god del af pengene tjent derinde ikke går lige i lommerne på rockerne.
desuden bliver graffiti anerkendt som kunst derude, jeg synes ihvertfald selv laaaaaangt største delen er pænt
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 2 2012 11:36am
Quote (crazysmoker92 @ Jul 2 2012 06:35pm)
taget på nemoland, brostens omlægningen på pladsen bare for at komme med nogle eksempler. nu jeg jo kommet hybbigt på staden i 6 år så luk røven, jeg kan visuelt se forskellen og du klager og bitcher som en so på det røde det for vildt du kan være smoker og ikke anerkende det så det er synligt. ved ikke om du først er kommet på staden fra et halv år siden af eller hvad men du har vel forhåbenligt set billeder ?  du får det til at lyde som om de alle bare går og venter på at stedet falder fra hinanden.
jeg siger en god del af pengene tjent derinde ikke går lige i lommerne på rockerne. 
desuden bliver graffiti anerkendt som kunst derude, jeg synes ihvertfald selv laaaaaangt største delen er pænt


Du er for nice man.
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 2 2012 11:40am
Quote (Sunshines @ 2 Jul 2012 18:36)
Du er for nice man.


XD
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jul 2 2012 12:27pm
Quote (Sunshines @ Jul 2 2012 05:36pm)
Du er for nice man.


er det en joke?
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 2 2012 12:37pm
Quote (crazysmoker92 @ 2 Jul 2012 19:35)
taget på nemoland, brostens omlægningen på pladsen bare for at komme med nogle eksempler. nu jeg jo kommet hybbigt på staden i 6 år så luk røven, jeg kan visuelt se forskellen og du klager og bitcher som en so på det røde det for vildt du kan være smoker og ikke anerkende det så det er synligt. ved ikke om du først er kommet på staden fra et halv år siden af eller hvad men du har vel forhåbenligt set billeder ?  du får det til at lyde som om de alle bare går og venter på at stedet falder fra hinanden.
jeg siger en god del af pengene tjent derinde ikke går lige i lommerne på rockerne. 
desuden bliver graffiti anerkendt som kunst derude, jeg synes ihvertfald selv laaaaaangt største delen er pænt


synes jeg ærlig talt også det gør, det indbyder til grafitti og kriminalitet
hvorfor sku rockerne gide at betale for nemoland kan få nyt tag osv? de er sku da pisse ligeglade
staden liger lort og er forfaldent ville du kunne se hvis du var vokset op i et villa kvarter som så mange andre
også er der lager af folk som kommer på staden som man skal holde sig langt fra med mindre ens drøm er at stå og sælge stoffer eller være fuldtids indbrudstyv


Quote (crazysmoker92 @ 2 Jul 2012 20:27)
er det en joke?


nej du er

This post was edited by IAcid on Jul 2 2012 12:41pm
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jul 2 2012 02:04pm
Quote (IAcid @ Jul 2 2012 06:37pm)
synes jeg ærlig talt også det gør, det indbyder til grafitti og kriminalitet
hvorfor sku rockerne gide at betale for nemoland kan få nyt tag osv? de er sku da pisse ligeglade
staden liger lort og er forfaldent ville du kunne se hvis du var vokset op i et villa kvarter som så mange andre
også er der lager af folk som kommer på staden som man skal holde sig langt fra med mindre ens drøm er at stå og sælge stoffer eller være fuldtids indbrudstyv




nej du er


du da bare for dum og ikke til at føre en diskution med. håber du blir splattet ud i en højersvings ulykke din lsd junkie
e: du tydeligvist misinformeret og sætter ikke pris på hverken fede cykler, nice graffiti kunst.

This post was edited by crazysmoker92 on Jul 2 2012 02:07pm
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 2 2012 02:14pm
Quote (crazysmoker92 @ 2 Jul 2012 22:04)
du da bare for dum og ikke til at føre en diskution med. håber du blir splattet ud i en højersvings ulykke din lsd junkie
e: du tydeligvist misinformeret og sætter ikke pris på hverken fede cykler, nice graffiti kunst.


du er jo tydeligs idiot jeg har 3 cykler en mtb til over 15k en long john også endnu en mtb
fede cykler mener du dem som ligger og flyder overalt som ligner de er fisket op af den lokale mose? eller de lækre mtbs som holder ved boderne
billedet med natjasha er nice men alt det som er lavet med en stor sprit tusch er pisse grimt
jeg har bare udefra perspektiv som man i den grad må sige du mangler
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 2 2012 02:15pm
Quote (crazysmoker92 @ 2 Jul 2012 21:04)
du da bare for dum og ikke til at føre en diskution med. håber du blir splattet ud i en højersvings ulykke din lsd junkie
e: du tydeligvist misinformeret og sætter ikke pris på hverken fede cykler, nice graffiti kunst.


HAHAHAHAHAHA

slap af crazysmoker, hvor mange joints har du røget idag :lol:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 2 2012 02:17pm
Quote (crazysmoker92 @ 2 Jul 2012 22:04)
Påstand: du da bare for dum og ikke til at føre en diskution med.
---> håber du blir splattet ud i en højersvings ulykke din lsd junkie


Jeps, det er helt sikkert ham der ikke kan føre en diskussion.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jul 2 2012 02:18pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll