Quote (crazysmoker92 @ 2 Jul 2012 19:35)
taget på nemoland, brostens omlægningen på pladsen bare for at komme med nogle eksempler. nu jeg jo kommet hybbigt på staden i 6 år så luk røven, jeg kan visuelt se forskellen og du klager og bitcher som en so på det røde det for vildt du kan være smoker og ikke anerkende det så det er synligt. ved ikke om du først er kommet på staden fra et halv år siden af eller hvad men du har vel forhåbenligt set billeder ? du får det til at lyde som om de alle bare går og venter på at stedet falder fra hinanden.
jeg siger en god del af pengene tjent derinde ikke går lige i lommerne på rockerne.
desuden bliver graffiti anerkendt som kunst derude, jeg synes ihvertfald selv laaaaaangt største delen er pænt
synes jeg ærlig talt også det gør, det indbyder til grafitti og kriminalitet
hvorfor sku rockerne gide at betale for nemoland kan få nyt tag osv? de er sku da pisse ligeglade
staden liger lort og er forfaldent ville du kunne se hvis du var vokset op i et villa kvarter som så mange andre
også er der lager af folk som kommer på staden som man skal holde sig langt fra med mindre ens drøm er at stå og sælge stoffer eller være fuldtids indbrudstyv
Quote (crazysmoker92 @ 2 Jul 2012 20:27)
er det en joke?
nej du er
This post was edited by IAcid on Jul 2 2012 12:41pm