d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 Beta > 8-12 Juni
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jul 25 2012 01:13am
but why, så for du ingen 3 dage headstart :O
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 04:10am
Quote (LazyDazy @ Jul 24 2012 06:01pm)
okay fedt, det er rigtigt at den server en den de fleste nordiske guilds joiner.
Men det vil jeg godt så! :)


Fedt nok !

Tjek mit sig - og så kan du signe up, jeg upgrader dig til officer med det samme, og så når du har gjort det - giver jeg dig lige vores Ventrilo server :)

Du kan bare få dine mates in på siden med det samme, der er også en Facebook gruppe til guilden - men det står der på hp'en :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jul 25 2012 08:09am
Quote (eLmasten @ 25 Jul 2012 11:10)
Fedt nok !

Tjek mit sig - og så kan du signe up, jeg upgrader dig til officer med det samme, og så når du har gjort det - giver jeg dig lige vores Ventrilo server :)

Du kan bare få dine mates in på siden med det samme, der er også en Facebook gruppe til guilden - men det står der på hp'en :)


er omme ved min kæreste pt, når jeg er hjemme igen ornder vi det hele :)


http://www.youtube.com/watch?v=gj5PwJX7EIk

det her er så EPISK xD
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 12:07pm
Quote (LazyDazy @ Jul 25 2012 03:09pm)
er omme ved min kæreste pt, når jeg er hjemme igen ornder vi det hele :)


http://www.youtube.com/watch?v=gj5PwJX7EIk

det her er så EPISK xD


cool nok, bare smid en pm når det er du er hjemme :D

hahaha fedt !
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Jul 27 2012 07:18pm
Quote (LazyDazy @ Jun 5 2012 07:28pm)
3 dage til, er der virkeligt ikke nogen som har 400 kr til et fedt spil? (; ingen månedlige udgifter!


Er lidt bange efter jeg betalte 400 kr for noget så dårlig som d3
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 28 2012 04:21am
Quote (Lot2 @ Jul 28 2012 02:18am)
Er lidt bange efter jeg betalte 400 kr for noget så dårlig som d3


jeg købte collectors edition og stoppede med det lorte spil efter et par uger :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 28 2012 04:50am
Quote (eLmasten @ Jul 28 2012 12:21pm)
jeg købte collectors edition og stoppede med det lorte spil efter et par uger :D


Må jeg så ikke få dine dyes? :ph34r:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 28 2012 05:13am
Quote (TheAngel @ Jul 28 2012 11:50am)
Må jeg så ikke få dine dyes? :ph34r:


Er de ikke "grimme" i dine øjne? :b

kan ikk desværre.

SE DEN HER

http://www.youtube.com/watch?v=xBC_ig73aMs

This post was edited by eLmasten on Jul 28 2012 05:32am
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jul 28 2012 02:34pm
Quote (eLmasten @ 28 Jul 2012 12:13)
Er de ikke "grimme" i dine øjne? :b

kan ikk desværre.

SE DEN HER

http://www.youtube.com/watch?v=xBC%5Fig73aMs


!!!!

kom nu danskere, køb det, hvis den video ikke helt overbeviser, så se lidt andre videoer
spillet er virkeligt fantastisk, og jeg er iskker på stor succes
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 28 2012 03:47pm
Quote (LazyDazy @ Jul 28 2012 09:34pm)
!!!!

kom nu danskere, køb det, hvis den video ikke helt overbeviser, så se lidt andre videoer
spillet er virkeligt fantastisk, og jeg er iskker på stor succes


lige præcis !
og så se lige at kom med i min guild, Eternity (check sig for hp)
Go Back To Dansk Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll