d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger En Bestemt Is
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 25 2012 04:15am
Quote (IAcid @ 25 May 2012 12:13)
Hvis jeg en dag, som dig der oprettede 10 ligegyldige tråde, kan du sige, at jeg ikke har bedre at tage mig til. Indtil da så følg instruktionerne beskrevet i mit brugernavn.

seems legit


Overdrivelse fremmer forståelsen, men den besidder du slet ikke af. FYI har du oprettet 7 tråde fornyelig om.. ja..

Men orker sku ikke at svare på dine indlæg længere, man kan ikke banke fornuft i hovedet på dig alligevel.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 25 2012 04:16am
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 25 2012 04:17am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 25 May 2012 12:15)
Overdrivelse fremmer forståelsen, men den besidder du slet ikke af. FYI har du oprettet 7 tråde fornyelig om.. ja..
Men orker sku ikke at svare på dine indlæg længere, man kan ikke banke fornuft i hovedet på dig alligevel.


hvorfor griner du ikke lidt at tingene? bliver du aldrig træt af at være sur

ja hej

This post was edited by IAcid on May 25 2012 04:18am
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 25 2012 04:19am
Quote (IAcid @ 25 May 2012 12:17)
hvorfor griner du ikke lidt at tingene? bliver du aldrig træt af at være sur


Kunne ikke helt lade være, men bliver du aldrig træt af at være:

Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 25 2012 04:22am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 25 May 2012 12:19)
Kunne ikke helt lade være, men bliver du aldrig træt af at være:

http://blsciblogs.baruch.cuny.edu/fro12dta/files/2012/02/forever_alone_by_foreveraloneplz.png


godt sagt den passer perfekt ind i samtalen fucking retard

This post was edited by IAcid on May 25 2012 04:22am
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 25 2012 04:23am
Quote (IAcid @ 25 May 2012 12:22)
godt sagt den passer perfekt ind i i samtalen fucking retard


Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 25 2012 04:25am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 25 May 2012 12:23)
http://www.memestick.com/images/MULTIPIC/u%20mad%20bro.jpg


Quote (SIT_nTakeNotes @ 25 May 2012 12:12)
Skal vi gør det samme med vores IQ? Så vil jeg også være overlegen, ligesom du er med postes.


hvornår kommer den overlegne iq du snakker om?
Member
Posts: 5,381
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
May 25 2012 04:26am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (SIT_nTakeNotes @ May 25 2012 12:19pm)
Kunne ikke helt lade være, men bliver du aldrig træt af at være:

http://blsciblogs.baruch.cuny.edu/fro12dta/files/2012/02/forever_alone_by_foreveraloneplz.png


Du er en kæmpe idiot få dig et liv din fucking taber
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 25 2012 04:26am
Quote (IAcid @ 25 May 2012 12:25)
hvornår kommer den overlegne iq du snakker om?


Jeg behøver ikke at måle min epenis med dig.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
May 25 2012 04:27am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 25 2012 11:26am)
Jeg behøver ikke at måle min epenis med dig.


What?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 25 2012 04:27am
Quote (Historyx @ 25 May 2012 12:26)
Du er en kæmpe idiot få dig et liv din fucking taber


+1

Quote (SIT_nTakeNotes @ 25 May 2012 12:26)
Jeg behøver ikke at måle min epenis med dig.


wait what?

This post was edited by IAcid on May 25 2012 04:28am
Go Back To Dansk Topic List
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll