Quote (IAcid @ 25 May 2012 12:13)
Hvis jeg en dag, som dig der oprettede 10 ligegyldige tråde, kan du sige, at jeg ikke har bedre at tage mig til. Indtil da så følg instruktionerne beskrevet i mit brugernavn.
seems legit
Overdrivelse fremmer forståelsen, men den besidder du slet ikke af. FYI har du oprettet 7 tråde fornyelig om.. ja..
Men orker sku ikke at svare på dine indlæg længere, man kan ikke banke fornuft i hovedet på dig alligevel.
This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 25 2012 04:16am