d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvordan Går Det Med Jeres Character?
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 19 2012 11:01pm
hvordan fixer i så syg skade? jeg er satdig nede på 22k

har 1400 dex
19.5 crit chance
attackspeed items
ring 1 13%
ring 2 15%
quiver 14%

41k med et shield og 6600 armor ser ud som ret screenshot taget med cooldowns og buffs
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 20 2012 04:03am
Quote (Sunline @ 19 May 2012 23:22)
lol nice nok, 100% critical hit chance haha :D Hvad er det for et røver buff du har på?

gz med L60


It's legit.. Har lavet solo til Act 3 - Inferno.

Du kan selv se hvilke af mine skills som er aktiveret.
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
May 20 2012 07:54am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 20 May 2012 12:03)
It's legit.. Har lavet solo til Act 3 - Inferno.

Du kan selv se hvilke af mine skills som er aktiveret.


kan bare ikke se hvordan du kan have crit chance = 100% ?

Og er inferno ikke også lettere solo, alt andet lige?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 20 2012 07:55am
Quote (Sunline @ May 20 2012 03:54pm)
kan bare ikke se hvordan du kan have crit chance = 100% ?

Og er inferno ikke også lettere solo, alt andet lige?


Det nemt at få høj crit :)
Fx har jeg lige set et wep med en emerald i et wep, give 70% crit ^^
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62525998&f=69
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 20 2012 07:56am
Quote (TheAngel @ 20 May 2012 14:55)
Det nemt at få høj crit :)
Fx har jeg lige set et wep med en emerald i et wep, give 70% crit ^^
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62525998&f=69


Det er ikke crit det er crit dmg

Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 20 2012 08:01am
Quote (Slave @ May 20 2012 03:56pm)
Det er ikke crit det er crit dmg


Det da også den han har 100% i?

e/ ups jeg har kigget på det forkerte screenshot :lol:

This post was edited by TheAngel on May 20 2012 08:02am
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 20 2012 09:48am
Er ved at installere spillet..
Hvilken char, vil i anbefale, hvis man skal solo igennem spillet ?
Monk ?
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 20 2012 02:42pm
Så er jeg ankommet til belial inferno... BUHHH han er insane

10 trys ind til nu i 2 af de forsøg kom jeg gennem første add phase, bedste try fik jeg ham ned på 70% i den pahse hvor han charger og skyder grønne kugler - der er fandme langt enu :p

This post was edited by Slave on May 20 2012 02:43pm
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 20 2012 02:52pm
Jeg er lige kommet på inferno. Tak for hjælpen med det sidste Zwix :)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 20 2012 03:48pm
det var så de første 30 trys og bedste forsøg ser sådan her ud

Go Back To Dansk Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll