d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Preparing!
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 12 2012 12:54pm
Quote (ZwiX @ May 12 2012 06:38pm)
Hold dig ude af et gaming forum så :rofl:



Lol er du seriøs?!
Du kan snildt køre det på max settings.



Tja nu kommer det meste jo an på dit grafikkort.



det er desværre kun 4GB DDR3
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 12 2012 01:02pm
Quote (Stonemeisteren @ 12 May 2012 20:54)
det er desværre kun 4GB DDR3


Dit grafikkort ?!
øøøhh 4GB RAM på dit grafikkort er mere end nok.
Tror BF på max sluger 1,5GB GPU RAM på en skærm i 1920x1080 opløsning.
Eller snakker du om RAM ?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 12 2012 01:08pm
Quote (ZwiX @ 12 May 2012 21:02)
Dit grafikkort ?!
øøøhh 4GB RAM på dit grafikkort er mere end nok.
Tror BF på max sluger 1,5GB GPU RAM på en skærm i 1920x1080 opløsning.
Eller snakker du om RAM ?


BF3 kan godt suge en 2-3 GB RAM, hvis det er DDR3 der er tale om.
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 12 2012 01:15pm
Quote (ZwiX @ May 12 2012 07:02pm)
Dit grafikkort ?!
øøøhh 4GB RAM på dit grafikkort er mere end nok.
Tror BF på max sluger 1,5GB GPU RAM på en skærm i 1920x1080 opløsning.
Eller snakker du om RAM ?


ved INTET om comps.. men det er det sikkert :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 12 2012 01:16pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 12 May 2012 21:08)
BF3 kan godt suge en 2-3 GB RAM, hvis det er DDR3 der er tale om.


Han svare bare på spørgsmålet som om han har 4GB RAM på han grafikkort :S ?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 12 2012 01:17pm
Quote (ZwiX @ 12 May 2012 21:16)
Han svare bare på spørgsmålet som om han har 4GB RAM på han grafikkort :S ?


Det har han ikke :)
Desuden ville det også være fuldstændig ligegyldigt da, et GPU i laptops kun kan udvikle 2 GB DDR5 RAM (her bliver der refereret til topmodellerne).

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 12 2012 01:19pm
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 12 2012 01:20pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 12 May 2012 21:17)
Det har han ikke :) Desuden ville det også være fuldstændig ligegyldigt da et GPU i laptops kun kan udvikle 2 GB DDR5 RAM på sine GPU'er (her bliver der refereret til topmodellerne).


Orh de nyere AMD kort har 4GB som standard til stationær selvfølgelig :b
Men 4GB RAM er skam nok til gaming :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 12 2012 01:23pm
Quote (ZwiX @ 12 May 2012 21:20)
Orh de nyere AMD kort har 4GB som standard til stationær selvfølgelig :b
Men 4GB RAM er skam nok til gaming :)


Ja til stationær, men ikke til laptops :)
4 Gb er nok for de fleste, kommer an på Mhz på rammet. Men ellers er 6 eller 8 Gb bedst for at være på den sikre side.
Hvis man egentlig har 4 Gb RAM, er det bedst at have dem i to blokke. Altså 2x2 Gb.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 12 2012 01:23pm
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 12 2012 01:48pm
ville jeg kunne køre d3 ordentlig med mine stats på LAVESTE volume?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 12 2012 01:49pm
Quote (Stonemeisteren @ 12 May 2012 21:48)
ville jeg kunne køre d3 ordentlig med mine stats på LAVESTE volume?


Hvilket grafikkort sidder der inde i din maskine?
Go Back To Dansk Topic List
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll