d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Weight Gainer - Fitness
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 08:23am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 03:19pm)
Per definitionen! Jeg er sku da godt klar over at test booster ikke gør det samme som roids, men per definitionen så går det ind under.


well det din mening i guess, den er bare latterlig efter min egen mening, men fint nok ^^
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 08:25am
Quote (Marquina @ 9 May 2012 16:23)
well det din mening i guess, den er bare latterlig efter min egen mening, men fint nok ^^


Jeg forstår godt, fordi jeg har måske fået det til at lyde som om test booster = anabolske steroider efter den traditionelle forstand. Men de er ikke ens, og derfor har du delvis ret. Men hvis man skal gå efter hvad Anabolske Steroider bliver kategoriseret som så burde den være i puljen også.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 9 2012 09:04am
holy troll level :O
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 09:08am
Quote (Monze @ May 9 2012 04:04pm)
holy troll level :O


no, det ikke trolling, bare en fjollet diskution :D
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 09:34am
Quote (Marquina @ 9 May 2012 17:08)
no, det ikke trolling, bare en fjollet diskution :D


:hug:
Member
Posts: 1,715
Joined: Aug 15 2008
Gold: 0.11
May 9 2012 03:07pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 06:44am)
Jeg har faktisk en svigermor som er på medicin da hun har skyhøj stofskifte. Hendes stofskifte er ulidelig høj, og for det ikke skal være nok så tag kroppen ikke  optimalt imod den næring der kommer fra mad.
Før hun kom på medicinen har hun faktisk været på forskellige kurer, bl.a. flødekur hvor hun drak op til 5 liter fløde om dagen. Hun tog ikke et gram på -.-
Nu siger jeg ikke at OP sidder i samme båd, men pointere blot at der findes nogle som har et "uovervindelig" stofskifte :)

Til OP:
Du kan evt. tage til lægen og fået tjekket dit stofskifte, og måske får lægen til at flette en kostplan for dig.

Prøv at smide et dagsplan over hvornår/hvad du spiser over en dag, og hvor fysisk aktiv du er.

PS. Hvor gammel er du?


Jeg træner hverdag 2 timer fitness og spiller fodbold 2 timer :-) .. får mad hele tiden i løbet af dagen, hurtig optagende proteindrik når jeg vågner + solid morgenmand. frokost. 1 lille måltid. 1 stort måltid(aftensmad) og langsomt optagende proteindrik inden jeg skal i seng, er 18 og vejer 70kg.. er 186 høj..
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 03:16pm
Quote (Cs_iCe @ May 9 2012 10:07pm)
Jeg træner hverdag 2 timer fitness og spiller fodbold 2 timer :-) .. får mad hele tiden i løbet af dagen, hurtig optagende proteindrik når jeg vågner + solid morgenmand. frokost. 1 lille måltid. 1 stort måltid(aftensmad) og langsomt optagende proteindrik inden jeg skal i seng, er 18 og vejer 70kg.. er 186 høj..


du skal spise meget mere, hvad proteindrik er det du indtager...?
du får for lidt at spise, mindst 5 gange om dagen, mix en shake ind hver gang og evt weight gainer 1-2 gange
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 10 2012 12:46am
Quote (Cs_iCe @ 9 May 2012 23:07)
Jeg træner hverdag 2 timer fitness og spiller fodbold 2 timer :-) .. får mad hele tiden i løbet af dagen, hurtig optagende proteindrik når jeg vågner + solid morgenmand. frokost. 1 lille måltid. 1 stort måltid(aftensmad) og langsomt optagende proteindrik inden jeg skal i seng, er 18 og vejer 70kg.. er 186 høj..


Prøv at skrive din kostplan, så vi kan få et reelt indblik over hvad du putter i munden :)

Fx. Morgenmad 08:00

xxx gram xxx
+
et glas xxx

Mellemmåltid 10:00

Osv.
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
May 10 2012 04:54am
gh

This post was edited by MischaDK on May 10 2012 04:54am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll