Jeg har faktisk en svigermor som er på medicin da hun har skyhøj stofskifte. Hendes stofskifte er ulidelig høj, og for det ikke skal være nok så tag kroppen ikke optimalt imod den næring der kommer fra mad.
Før hun kom på medicinen har hun faktisk været på forskellige kurer, bl.a. flødekur hvor hun drak op til 5 liter fløde om dagen. Hun tog ikke et gram på -.-
Nu siger jeg ikke at OP sidder i samme båd, men pointere blot at der findes nogle som har et "uovervindelig" stofskifte
Til OP:Du kan evt. tage til lægen og fået tjekket dit stofskifte, og måske får lægen til at flette en kostplan for dig.
Prøv at smide et dagsplan over hvornår/hvad du spiser over en dag, og hvor fysisk aktiv du er.
PS. Hvor gammel er du?
Jeg træner hverdag 2 timer fitness og spiller fodbold 2 timer :-) .. får mad hele tiden i løbet af dagen, hurtig optagende proteindrik når jeg vågner + solid morgenmand. frokost. 1 lille måltid. 1 stort måltid(aftensmad) og langsomt optagende proteindrik inden jeg skal i seng, er 18 og vejer 70kg.. er 186 høj..