d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo Ii Reset > Showtek Og Jeg
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 26 2012 07:13am
Update:
Personer:
1. Showtek *Pala*
2. TheAngel *sorc*
3. TheAngel *Barb afk*
4. Sirax *Necro/måske*
5. *empty*
6. Lennon *Amazon*
7. elmasten. *Sorc*
8. JVL *Sorc*


en på ventelisten er blevet pm'd ^^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 26 2012 08:23am
Quote (TheAngel @ Apr 26 2012 03:13pm)
Update:
Personer:
1. Showtek *Pala*
2. TheAngel *sorc*
3. TheAngel *Barb afk*
4. Sirax *Necro/måske*
5. Bjerre *Sorc*
6. Lennon *Amazon*
7. elmasten. *Sorc*
8. JVL *Sorc*


en på ventelisten er blevet pm'd ^^


Update, cannot edit :cry:

This post was edited by TheAngel on Apr 26 2012 08:40am
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 26 2012 10:15am
Quote (TheAngel @ Apr 26 2012 02:13pm)
Update:
Personer:
1. Showtek *Pala*
2. TheAngel *sorc*
3. TheAngel *Barb afk*
4. Sirax *Necro/måske*
5. *empty*
6. Lennon *Amazon*
7. elmasten. *Sorc*
8. JVL *Sorc*


en på ventelisten er blevet pm'd ^^


bliver nice ! <3
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 26 2012 10:30am
Quote (eLmasten @ Apr 26 2012 06:15pm)
bliver nice ! <3


Det håber jeg da :p
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Apr 26 2012 01:47pm
det kan kun blive en god aften med en masse sort humor håber jeg..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 26 2012 02:30pm
Quote (Bjerre @ Apr 26 2012 09:47pm)
det kan kun blive en god aften med en masse sort humor håber jeg..


Det kan meget nemt ske xD
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 26 2012 02:34pm
Quote (Bjerre @ Apr 26 2012 08:47pm)
det kan kun blive en god aften med en masse sort humor håber jeg..


100% :D
sidste gang var sku meget grineren.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Apr 26 2012 03:02pm
Kan godt ta en plads som whatever der er brug for, virker til min d3 beta slutter inden d2 reset anyway så har intet at give mig til de par dage
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Apr 26 2012 03:19pm
Quote (Slave @ Apr 26 2012 06:02pm)
Kan godt ta en plads som whatever der er brug for, virker til min d3 beta slutter inden d2 reset anyway så har intet at give mig til de par dage


vi kunne godt bruge en barb.. Det ville gavne.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 26 2012 03:36pm
Quote (Slave @ Apr 26 2012 11:02pm)
Kan godt ta en plads som whatever der er brug for, virker til min d3 beta slutter inden d2 reset anyway så har intet at give mig til de par dage


Jeg er ked af at sige det, men alle pladser er optaget :/
Go Back To Dansk Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll