d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Open Beta > I Aften
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Apr 21 2012 11:01am
Quote (FasterA @ 21 Apr 2012 18:01)
Det sucks :D Har allerede fjernet det igen. D3 = 80% Wow gameplay.


Fortæl hvordan det på nogen måder ligner wow? Fordi jeg synes slet ikke det ligner
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 21 2012 11:56am
Quote (FasterA @ Apr 21 2012 05:01pm)
Det sucks :D Har allerede fjernet det igen. D3 = 80% Wow gameplay.


lol det giver jo ingen mening??
wow er jo 3D og der kan man hoppe og man bruger W A S D til at bevæge sig med ? :D

D3 ligner på ingen måde wow... så ligner Starcraft også Battlefield.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 21 2012 12:02pm
Quote (eLmasten @ 21 Apr 2012 18:56)
lol det giver jo ingen mening??
wow er jo 3D og der kan man hoppe og man bruger W A S D til at bevæge sig med ? :D

D3 ligner på ingen måde wow... så ligner Starcraft også Battlefield.


der er altid nogle som bare ikke er alt for kloge

folk samligner ting med alt muligt latterligt.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 21 2012 12:28pm
Quote (FasterA @ Apr 21 2012 05:01pm)
Det sucks :D Har allerede fjernet det igen. D3 = 80% Wow gameplay.


Er du stiv?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 21 2012 12:35pm
FU TDC-net..

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Apr 21 2012 12:38pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 21 2012 12:36pm
....

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Apr 21 2012 12:38pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 21 2012 12:37pm
Quote (eLmasten @ 21 Apr 2012 19:56)
D3 ligner på ingen måde wow... så ligner Starcraft også Battlefield.


:rofl:
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 21 2012 01:04pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 21 2012 07:35pm)
FU TDC-net..



VOuch
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 22 2012 04:02am
Quote (JVL @ Apr 21 2012 07:28pm)
Er du stiv?


Ikke mere(;

Men hænger stadig fast i at der er alt for lidt der minder om diablo 2.
Skal nok gå i bedre detaljer når jeg engang kommer i nærheden af en computer :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 22 2012 04:07am
Quote (FasterA @ 22 Apr 2012 12:02)
Ikke mere(;

Men hænger stadig fast i at der er alt for lidt der minder om diablo 2.
Skal nok gå i bedre detaljer når jeg engang kommer i nærheden af en computer :)


Enig.
Go Back To Dansk Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll