Quote (JVL @ Apr 19 2012 04:04pm)
Den eneste grund til at gå i fitness center er hvis man træner sammen med andre, ellers kan man lige så godt gøre det derhjemme.
Præcis, har nogle kammerater som går i fitness, det er en anden by, hvis jeg skulle træne der så jeg først hjemme sent om aftenen de dage.
I ferierne tager jeg i fitness center, men til hverdag er det hurtigst lige at klare der hjemme;)