d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Træning I Hjemmet!
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 19 2012 09:06am
Quote (JVL @ Apr 19 2012 04:04pm)
Den eneste grund til at gå i fitness center er hvis man træner sammen med andre, ellers kan man lige så godt gøre det derhjemme.


Præcis, har nogle kammerater som går i fitness, det er en anden by, hvis jeg skulle træne der så jeg først hjemme sent om aftenen de dage.
I ferierne tager jeg i fitness center, men til hverdag er det hurtigst lige at klare der hjemme;)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 19 2012 10:48am
Quote (JVL @ 19 Apr 2012 17:04)
Den eneste grund til at gå i fitness center er hvis man træner sammen med andre, ellers kan man lige så godt gøre det derhjemme.


Hvis man gider at have håndvægte og alt muligt liggende derhjemme så er det vel fint. Jeg nyder at jeg kan bruge alle forskellige vægte/maskiner/motionsudstyr/holdtræning for 200 kr/md.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 19 2012 10:59am
Quote (Monze @ Apr 19 2012 05:48pm)
Hvis man gider at have håndvægte og alt muligt liggende derhjemme så er det vel fint. Jeg nyder at jeg kan bruge alle forskellige vægte/maskiner/motionsudstyr/holdtræning for 200 kr/md.


Skal også lige siges at i min egen by går jeg gratis i fitness (;
Member
Posts: 8,075
Joined: Dec 12 2009
Gold: 38.00
Apr 20 2012 02:45am
Quote (FasterA @ Apr 18 2012 03:26pm)
170~ og 47,3k ;) Lige været på vægten
Er ikke underernæret! Spiser hele tiden, men mit hurtige stofsskifte gør
at jeg har meget svært ved at tage på!:)


Jesus.. Jeg vejer ca 72-73kg, 171cm høj og er 16 år. :o
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll