Quote (Kaner @ 16 Mar 2012 23:16)
HAHA ja ! Tror jeg gerne på bliver et problem

Kunne være sjovt at lave en undersøgelse på fradrag i skolerne !

1. Jan --> 15. Maj
15. Maj --> 1. Juli

Haha

Du har fat i noget der. Medmindre man har eksamener man skal op til, så vil jeg vove og påstå, at ens fravær ville være over 80%
