d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Endeligt Diablo 3!
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Mar 16 2012 02:55pm
Quote (LazyDazy @ Mar 16 2012 09:38am)
Hop på guild wars 2 vognen med mig så :D


Jeg er også på gw2 vognen. Regner med at spille Diablo 3 indtil gw2 release og så aldrig røre det igen. I hvertfald hvis gw2 bliver bare halvt så godt som 1'eren var.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 16 2012 02:57pm
Quote (peanutboobs @ 15 Mar 2012 16:06)
Nogen der vil stå i kø i amagercenteret sammen med mig kl 12:00 og købe det :)


Mig xDD
Retired Moderator
Posts: 23,299
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,470.00
Trader: Trusted
Mar 16 2012 03:55pm
Intet Diablo III til mig. Gider ikke risikere, at jeg bliver afhængig af et spil igen :) Bedste måde at undgå det på er slet ikke at starte, hehe.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 16 2012 04:07pm
Quote (Markos. @ 16 Mar 2012 22:55)
Intet Diablo III til mig. Gider ikke risikere, at jeg bliver afhængig af et spil igen :) Bedste måde at undgå det på er slet ikke at starte, hehe.


Risikere ? Kan ikke undgås :lol:
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 16 2012 04:09pm
Bliver så fedt! :banana:
Retired Moderator
Posts: 23,299
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,470.00
Trader: Trusted
Mar 16 2012 04:12pm
Quote (Kaner @ 16 Mar 2012 23:07)
Risikere ? Kan ikke undgås :lol:
Det går slet ikke :) Også dumt at de ligger det lige op til skriftlige og mundtlige eksamener.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 16 2012 04:16pm
Quote (Markos. @ 16 Mar 2012 23:12)
Det går slet ikke :) Også dumt at de ligger det lige op til skriftlige og mundtlige eksamener.


HAHA ja ! Tror jeg gerne på bliver et problem :P
Kunne være sjovt at lave en undersøgelse på fradrag i skolerne ! :rofl:

1. Jan --> 15. Maj
15. Maj --> 1. Juli

B)

This post was edited by Kaner on Mar 16 2012 04:16pm
Retired Moderator
Posts: 23,299
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,470.00
Trader: Trusted
Mar 16 2012 04:26pm
Quote (Kaner @ 16 Mar 2012 23:16)
HAHA ja ! Tror jeg gerne på bliver et problem :P
Kunne være sjovt at lave en undersøgelse på fradrag i skolerne ! :rofl:

1. Jan --> 15. Maj
15. Maj --> 1. Juli

B)
Haha :P Du har fat i noget der. Medmindre man har eksamener man skal op til, så vil jeg vove og påstå, at ens fravær ville være over 80% :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll