d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mørkets Lakejer
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 26 2012 03:15pm
Quote (lulzz @ 26 Feb 2012 22:03)
hvis du ik var så snæversynet ville du se at alle deres beviser er baseret på tekniske data

alle de eksperter der sætter spørgsmåltegn ved den oprindelige historie pga så mange ting der ik passer er alle sammen teorister ?

wake the fuck up dumbass


Hvad er "teknisk data" for dig? Ting du ikke forstår og derfor tager som sandheden? Jeg gider ikke engang lade som om jeg fatter hoved eller hale af de der "tekniske data" på den side der, og det er netop derfor jeg ikke vil sprede deres budskab som værende sande. Det virker ikke som om studenterhuen presser alt for hårdt omkring dit hoved, så jeg ville råde dig til heller ikke at prædike tilfældige ting, du lige en søndag aften har fundet på nettet, som værende den endegyldige sandhed.

Mine 13 fg siger nu, at hvis du samlede alle "tekniske data" som folk har fundet gennem årene, vil så mange af de "sandheder" folk har fundet modstride hinanden i en sådan grad, at man som læser ville føle fysisk smerte grundet niveauet af stupiditet.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 26 2012 03:24pm
Quote (lulzz @ 26 Feb 2012 22:15)
osama stod frem og tog skylden som var planlagt, og når han nu har gjordt det hvorfor havde usa så ik beviser nok for det var ham og ga dem til al-qaeda så de kunne få ham udleveret ? hvorfor står der på fbi's side at der ik er endegyldige bevisder mod bin laden, når han selv har tilstået ? stinker det ikke lidt ?

selv hvis bygningen havde gevet efter så forklarer det ikke hvordan toppen intet modstand møder på vej ned, smeltet stål i kælderen osv osv.. for ikke at snakke om wtc7 som havde små brande men igen falder lige ned i fritfalds hastighed

USAs grund til at gå ind i Irak var at de ville fjerne Saddam Hussein fra magten og skabe demokrati i Irak der kan dog være tale om en skjult dagsorden såsom at USA ville have fat i den olie IRAK har

BINGO ! endelig en der forstår bare lidt


du blandet tingene sammen

Irak krigen og 9/11 er 2 forskellige ting

Osama bin laden er fra saudi arabien og USA vælger at gå ind i Irak fordi de vil skabe demokrati og fjerne Saddam Hussein.
formanden for Department of defense mener at Saddam Hussein på det tidspunkt var den farligste mand i verden og derfor vil USA ikke have at saddam har kontrol over et helt land.
USA anden grund er: der var på det tidspunkt 90% chance for at Saddam Hussein havde masse ødelæggelses våben
eftersom han har brugt kemiske og biologiske våben mod sit eget folk
og Saddam havde prøvet at købe store mænger uran fra Afrika
Uran bruges til at fremstille A bomber
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 26 2012 03:25pm
Quote (Grandebedte @ Feb 26 2012 11:15pm)
Hvad er "teknisk data" for dig? Ting du ikke forstår og derfor tager som sandheden? Jeg gider ikke engang lade som om jeg fatter hoved eller hale af de der "tekniske data" på den side der, og det er netop derfor jeg ikke vil sprede deres budskab som værende sande. Det virker ikke som om studenterhuen presser alt for hårdt omkring dit hoved, så jeg ville råde dig til heller ikke at prædike tilfældige ting, du lige en søndag aften har fundet på nettet, som værende den endegyldige sandhed.

Mine 13 fg siger nu, at hvis du samlede alle "tekniske data" som folk har fundet gennem årene, vil så mange af de "sandheder" folk har fundet modstride hinanden i en sådan grad, at man som læser ville føle fysisk smerte grundet niveauet af stupiditet.


teknisk data er når flere hundrede piloter og eksperter på området laver en analyse med virkelige facts og ik teorier og kommer frem til det de gør, hvis en radar siger at et fly er der og der så er det fly sku der og der. det er sådan en radar fungere.. eller hvad ?

60+ % i usa tror ikke på den officielle historie.. måske fordi den er fuldstændig latterlig ?

tror ik det er dine 13 fg der taler.. nok nærmere dine 13 sidste hjerneceller
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 26 2012 03:29pm
Quote (lulzz @ 26 Feb 2012 22:25)
teknisk data er når flere hundrede piloter og eksperter på området laver en analyse med virkelige facts og ik teorier og kommer frem til det de gør, hvis en radar siger at et fly er der og der så er det fly sku der og der. det er sådan en radar fungere.. eller hvad ?

60+ % i usa tror ikke på den officielle historie.. måske fordi den er fuldstændig latterlig ?

tror ik det er dine 13 fg der taler.. nok nærmere dine 13 sidste hjerneceller


Nej nej, nu gør du det igen. Hvad er teknisk data for dig? Hvornår er noget "teknisk", og hvor "teknisk" skal det være, før du vurderer det som værende sandt?
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 26 2012 03:31pm
Quote (IAcid @ Feb 26 2012 11:24pm)
du blandet tingene sammen

Irak krigen og 9/11 er 2 forskellige ting

Osama bin laden er fra saudi arabien og USA vælger at gå ind i Irak fordi de vil skabe demokrati og fjerne Saddam Hussein.
formanden for Department of defense mener at Saddam Hussein på det tidspunkt var den farligste mand i verden og derfor vil USA ikke have at saddam har kontrol over et helt land.
USA anden grund er: der var på det tidspunkt 90% chance for at Saddam Hussein havde masse ødelæggelses våben
eftersom han har brugt kemiske og biologiske våben mod sit eget folk
og Saddam havde prøvet at købe store mænger uran fra Afrika
Uran bruges til at fremstille A bomber


usa går i krig for penge og magt det var det som er pointen

Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 26 2012 03:35pm
Quote (Grandebedte @ Feb 26 2012 11:29pm)
Nej nej, nu gør du det igen. Hvad er teknisk data for dig? Hvornår er noget "teknisk", og hvor "teknisk" skal det være, før du vurderer det som værende sandt?


når du en dag får dit hoved ud af din røv og forstår alm dansk kan vi fortsætte samtalen

This post was edited by lulzz on Feb 26 2012 03:41pm
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 26 2012 03:48pm
Quote (lulzz @ 26 Feb 2012 22:31)
usa går i krig for penge og magt det var det som er pointen


åh gud seriøst hvad klasse går du i ?

læs nu ffs flere sider af tingene

USA's officielle grund er fordi Saddam Hussein har magten i Irak og der er 90% chance for at Irak Har masse ødelæggelses våben heraf Atom våben og SADDAM HUSSEINS MEST OPLAGTE MÅL ER USA!!!!
derudover er der også olien som usa vil have fat i
men de går i krig fordi de er bange for at blive ofre for Saddam
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 26 2012 03:49pm
Quote (lulzz @ 26 Feb 2012 22:35)
når du en dag får dit hoved ud af din røv og forstår alm dansk kan vi fortsætte samtalen


http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominen

t4t
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Feb 26 2012 03:55pm
Quote (lulzz @ Feb 26 2012 09:25pm)
teknisk data er når flere hundrede piloter og eksperter på området laver en analyse med virkelige facts og ik teorier og kommer frem til det de gør, hvis en radar siger at et fly er der og der så er det fly sku der og der. det er sådan en radar fungere.. eller hvad ?

60+ % i usa tror ikke på den officielle historie.. måske fordi den er fuldstændig latterlig ?
tror ik det er dine 13 fg der taler.. nok nærmere dine 13 sidste hjerneceller



Hvor er dine tal for at det er 60+% ?
Jeg vil da godt nok indrømme at alle dem jeg kender fra usa, inkl min værtsfamilie og deres familie, de tror altså ikke på konspirationsteorien..

Pop-duoen Nik og Jay er kendt af 97 ud af 100 danskere.

Det budskab har flere medier viderebragt siden 2005, hvor de to for første gang udtalte det.

Man kan også læse det på wikipedia og på Nik og Jays egen hjemmeside - og senest blev det nævnt af Anders Lund Madsen i Det Nye Talkshow forrige fredag.

Kun kendt af 63 procent
Der henvises til en undersøgelse lavet af mediebureauet Carat, men her kender man ikke noget til tallet 97 procent. Ifølge undersøgelsen kendte 63 procent af de adspurgte Nik og Jay i 2005.

Nik og Jay var godt nok kendt af 94 procent af de 15-30 årige, men kun af 18 pct af de +60årige.

Ifølge brandingsekspert Sune Bang fra Kommunikationsbureauet København er der en god grund til, at Nik og Jay bliver ved med at tale om de 97 procent.



det er let nok at få et tal frem, men er der hold i det?...


Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 26 2012 04:29pm
Quote (Grandebedte @ Feb 26 2012 11:49pm)


prøv lige at kig dine posts igennem og se hvad det selv er du har gang i ? ik nok med du er lige så snæversynet som en flagermus så er du osse et dobbelt moralsk fjols

prøv at læs det du linker til

http://en.wikipedia.org/wiki/Ad%5Fhominen

t4t
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll