d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jsp Møde
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 9 2012 11:10am
Quote (Slave @ Feb 9 2012 05:56pm)
Jeg skal da abselut ikke skilte med jeg er en Slave !


tag din Domina med så går det nok :lol:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 9 2012 11:26am
Quote (Slave @ 9 Feb 2012 17:56)
Jeg skal da abselut ikke skilte med jeg er en Slave !


hvad så hvis jeg laver et specielt navneskilt til dig

Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 9 2012 11:40am
Quote (Slave @ Feb 9 2012 06:56pm)
Jeg skal da abselut ikke skilte med jeg er en Slave !


lol :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Feb 9 2012 12:03pm
Jeg gider ikke game ..
Synes bare vi skal drikke os i hegnet :D
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 9 2012 12:04pm
Fox 'n' hounds i Herning og så giver jeg personligt lapdances til alle de kvinder der måtte troppe op i en top hvor der står d2jsp på!
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 9 2012 12:06pm
Quote (Kaner @ Feb 9 2012 08:03pm)
Jeg gider ikke game ..
Synes bare vi skal drikke os i hegnet :D


Det ikk for sjov Max har talt geeks :D !
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 9 2012 12:32pm
Quote (Kaner @ Feb 9 2012 06:03pm)
Jeg gider ikke game ..
Synes bare vi skal drikke os i hegnet :D


Det her er win win !! Vi kunne mødes et sted alle sammen, f.eks Den Glade Viking ^_^

GnaWz ved ikke hvad den glade viking er :O

This post was edited by Showtek on Feb 9 2012 12:47pm
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 9 2012 01:34pm
Quote (Showtek @ 9 Feb 2012 19:32)
Det her er win win !! Vi kunne mødes et sted alle sammen, f.eks Den Glade Viking ^_^

GnaWz ved ikke hvad den glade viking er :O


den glade viking ._.

tjoo det er bare med et sted udenfor kræver det penge. og nogen af os er ualmindelig mget på røven..
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 9 2012 01:35pm
Quote (peanutboobs @ Feb 9 2012 07:34pm)
den glade viking ._.

tjoo det er bare med et sted udenfor kræver det penge. og nogen af os er ualmindelig mget på røven..


True true
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 9 2012 02:18pm
Fedt initiativ. Kan da godt lige kigge forbi og hilse på folket
Og hvis det ender i noget lan nær kbh, så er jeg frisk.
Og det med at alle ikke spiller det samme.. Det er et d2 forum. Selvfølgelig er alle friske på d2..
Ladderreset kunne jo være noget vi skulle ordne sammen?
Go Back To Dansk Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll