Quote (Kaner @ Feb 9 2012 06:03pm)
Jeg gider ikke game ..
Synes bare vi skal drikke os i hegnet

Det her er win win !! Vi kunne mødes et sted alle sammen, f.eks Den Glade Viking

GnaWz ved ikke hvad den glade viking er
This post was edited by Showtek on Feb 9 2012 12:47pm