d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vinterferie - Hvad Skal Du Lave?
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,796
Joined: Mar 26 2007
Gold: 868.00
Feb 8 2012 03:37pm
Køre landet tyndt, som jeg plejer :) Holder min ferie nu, bare ren slap af. Og så max gas på arbejdet fra næste uge
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Feb 8 2012 04:32pm
Arbejde ^^
Member
Posts: 4,099
Joined: Jan 16 2010
Gold: 2,316.00
Feb 9 2012 07:19am
Quote (Kaner @ Feb 8 2012 11:32pm)
Arbejde ^^


same.. havde helt glemt der var noget der hed vinterferie :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll