d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvordan Er Jeres åbner I Byen > Yeah
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 10 2012 05:49am
Quote (Monze @ Feb 8 2012 05:34pm)
En eller anden afprøv denne her:

http://forgifs.com/gallery/d/197561-1/Pervert-busted-cleavage.gif



xDDD
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 8 2012 06:16am
synes næsten det er nemmest at score når man ikk gider..
hvis man kommer til en fest med afslapningstøj & pjusket hår... og bare chiller.. :D
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Apr 8 2012 07:00am
Hey skal du have 400 G. mørbra mellem dine læber :)

Den virker hver gang !! xD
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 8 2012 08:01am
Quote (Danish @ 8 Apr 2012 14:00)
Hey skal du have 400 G. mørbra mellem dine læber :)

Den virker hver gang !! xD


Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Apr 8 2012 09:29am
Quote (IAcid @ 8 Apr 2012 15:01)
http://farm5.staticflickr.com/4001/5154087200_f1a64f6258.jpg


Hvis man ser så godt ud som JEG, så virker den hver eneste gang min ven :P

( Gik lige Charno fra lækker to love op i mig ) xD
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 8 2012 09:36am
Quote (Danish @ Apr 8 2012 05:29pm)
Hvis man ser så godt ud som JEG, så virker den hver eneste gang min ven :P

( Gik lige Charno fra lækker to love op i mig ) xD


ewww...

Hvem er Charno? :unsure:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 8 2012 10:21am
Quote (Danish @ 8 Apr 2012 16:29)
Hvis man ser så godt ud som JEG, så virker den hver eneste gang min ven :P

( Gik lige Charno fra lækker to love op i mig ) xD


lol
Quote (TheAngel @ 8 Apr 2012 16:36)
ewww...

Hvem er Charno? :unsure:


i følge google er det ham her

Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 8 2012 12:02pm
Jeg finder en der ser ud som om hun er til sådan nogle rimelig hårde fyre og så fortæller jeg hende om alle mine warns og suspensions her på jsp. Virker hver gang.

This post was edited by Molle_fkk on Apr 8 2012 12:03pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 8 2012 12:22pm
åbner?
så skal man jo snakke med dem..
Plejer nu bare at tage i byen med lidt CHCl3 og så er den der.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 8 2012 12:58pm
Quote (LOLouis @ Apr 8 2012 08:22pm)
åbner?
så skal man jo snakke med dem..
Plejer nu bare at tage i byen med lidt CHCl3 og så er den der.


Det har jeg også altid med. Sjældent jeg bruger det, men det er rart med en plan b.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll