d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ting I Savner > Hvad Savner I Drenge?
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 27 2012 10:03am
Quote (lulzz @ Jan 27 2012 12:10pm)
dengang man var 16-17 år og ik skulle tænke på andet end fisse, druk og fest


Du mener dengang du var 16-17 år og ikke skulle tænke på andet end diablo, cola og ventrilo ?
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Jan 27 2012 10:37am
Quote (MrLennon @ Jan 27 2012 06:03pm)
Du mener dengang du var 16-17 år og ikke skulle tænke på andet end diablo, cola og ventrilo ?


har brugt mere tid på fester og druk end diablo og gaming modsat de fleste folk her, så nah det vidst dig selv du mener ;)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 27 2012 10:51am
Quote (lulzz @ Jan 27 2012 04:37pm)
har brugt mere tid på fester og druk end diablo og gaming modsat de fleste folk her, så nah det vidst dig selv du mener ;)


Ofc, jeg lever for min computer, det der med damerne er ikke lige mig, de er besværlige og koster mere end en ny computer--
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Jan 28 2012 10:43am
at pølsevognen genåbner efter den udbrændte <_<

en ristet hotdog med en kold Cocio :cheers:
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jan 29 2012 06:39am
GIV OS 50 cm sne! Sommer gør mig syg!
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jan 29 2012 07:18am
dengang jeg følte, at jeg havde et liv
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jan 29 2012 08:15am
Savner det Klovn afsnit, hvor Frank smadrer en negers cykel fordi han tror han har stjålet hans bil. Kan bare ikke huske hvilket afsnit det er
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 29 2012 08:29am
Quote (EnTeK @ 28 Jan 2012 17:43)
at pølsevognen genåbner efter den udbrændte  <_<

en ristet hotdog med en kold Cocio  :cheers:


oh god yea
pølse vognen nede ved lergravsparken holdt bare op med at dukke op fra den ene dag til den anden!!
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Jan 30 2012 09:14am
savner godt nok dengang min kærste ikke have menstruation...
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 30 2012 12:05pm
Quote (alexaccount @ Jan 30 2012 03:14pm)
savner godt nok dengang min kærste ikke have menstruation...


hva er der galt med dig ?? Den røde baron er en anderledes form for nydelse ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll