Nej han skulle ikke have rødt..
Ajax er på hjemmebane, det er deres ansvar at sådan noget her ikke sker.
De har ikke styr på tingende, en tilskure har mulighed for at komme ind og angribe målmanden fra AZ, og det resultere i at AZ skal have en mand mindre på banden? Det er jo ikke fair er det?
Jeg synes det er fair målmanden sparker tilskueren (han spakker ham 2 gange på hans ben så han ikke kan komme op igen og evt. angribe målmanden igen + det er den tid det tager før sikkerhedspersonalet er der og har fat på tilskueren, da de har fat i ham går målmanden væk)
Efter min mening skal Ajax tabe kampen.
Når det så er sagt vil jeg sige at vold ikke er løsningen på nogle ting og jeg er Ajax fan, men er også fair.
This post was edited by 3Dimensional on Dec 24 2011 05:56am