d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Az Kampen
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Dec 23 2011 06:25pm
Quote (Seacow @ Dec 24 2011 01:12am)
Nej vi træner ikke samme sted.

Det slet ikke en troll overhovdet. var det den artikel med parken hvor jeg havde bibbi og mit nummer på trøjen samt single?


Ja
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 23 2011 06:35pm
Quote (Sunshines @ 24 Dec 2011 02:25)
Ja


Prøvede at søge mit eget navn og det her dukkede på som nummer 2. <_<
http://www.transfermarkt.de/de/lennart-nielsen/leistungsdaten-vereindetail/spieler_106342.html
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 23 2011 10:52pm
Quote (waw @ Dec 24 2011 12:00am)
klaphat

self er det professionelt når man får penge for at spille fodbold.
tror dog næppe på seako


Always stupid n4qqi
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Dec 24 2011 05:22am
seacow giver du så en gratis billet, til når i skal spille mod FCV? :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Dec 24 2011 05:55am
Nej han skulle ikke have rødt..


Ajax er på hjemmebane, det er deres ansvar at sådan noget her ikke sker.

De har ikke styr på tingende, en tilskure har mulighed for at komme ind og angribe målmanden fra AZ, og det resultere i at AZ skal have en mand mindre på banden? Det er jo ikke fair er det?

Jeg synes det er fair målmanden sparker tilskueren (han spakker ham 2 gange på hans ben så han ikke kan komme op igen og evt. angribe målmanden igen + det er den tid det tager før sikkerhedspersonalet er der og har fat på tilskueren, da de har fat i ham går målmanden væk)

Efter min mening skal Ajax tabe kampen.

Når det så er sagt vil jeg sige at vold ikke er løsningen på nogle ting og jeg er Ajax fan, men er også fair.

This post was edited by 3Dimensional on Dec 24 2011 05:56am
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Jan 20 2012 09:29am
Quote (Vinum @ 23 Dec 2011 23:07)
Payment er langt fra = at være professionel jeg bliver stadig ikk betalt for se pro ud
sorry wont hold..


Lol kom ind i kampen.
Ligeså snart du får betaling for noget du laver, er du proffesionel.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll