d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Alliance Valiant Arms
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Jan 6 2012 11:09am
vt er lort... fatter stadig væk ikk hvorfor vi sku bruge det.... skype > alles
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 6 2012 11:11am
Quote (Buch @ Jan 6 2012 06:09pm)
vt er lort... fatter stadig væk ikk hvorfor vi sku bruge det.... skype > alles


Bare bind mouse 4/5 til snakke. Så er det intet problem ;)
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Jan 6 2012 11:18am
er done.... men stadig vt er lort
+ har ikk ikk fundet ud af hvor jeg trykker for at det virker ingame.... arh.... skype for faaaen!
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 6 2012 11:43am
Quote (Buch @ Jan 6 2012 06:18pm)
er done.... men stadig vt er lort
+ har ikk ikk fundet ud af hvor jeg trykker for at det virker ingame.... arh.... skype for faaaen!


Hvis du ikke har sat den til noget, så snakker den bare når du taler. Ligesom skype ;)
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Jan 6 2012 11:50am
har sat den til mouse4. og virker fint. men så snart jeg er ingame gider det ikk at virke..... ska ha slået noget til... et eller andet... og stadig... skype > vt til ver en tid
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jan 6 2012 11:51am
Quote (Buch @ Jan 6 2012 06:18pm)
er done.... men stadig vt er lort
+ har ikk ikk fundet ud af hvor jeg trykker for at det virker ingame.... arh.... skype for faaaen!


åben VT i administrator tilstand - så virker det vidst.. men ja, jeg bruger også skype :D:D
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 6 2012 12:11pm
Quote (Buch @ Jan 6 2012 06:50pm)
har sat den til mouse4. og virker fint. men så snart jeg er ingame gider det ikk at virke..... ska ha slået noget til... et eller andet... og stadig... skype > vt til ver en tid


Tell me why? :)
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Jan 7 2012 09:05am
Quote (berens @ 6 Jan 2012 13:29)
For ikke at høre på alt det støj som sker i baggrunden?
Skype skal kun bruges til hygge snak, ikke gaming.

Anyways VT sucks bigtime. I skulle have haft købt mumble  :bonk:


Ja det her er grunden.
Jeg stemte også for mumble, men blev nedstemt af de andre -.-


Quote (Buch @ 6 Jan 2012 18:18)
er done.... men stadig vt er lort
+ har ikk ikk fundet ud af hvor jeg trykker for at det virker ingame.... arh.... skype for faaaen!


Vi andre havde også den bug indtil vi skifte push to talk en gang :S
Jeg har den også på musen så den burde da at virke.

Lige pt har clanen: 23 Win / 3 Lose
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jan 9 2012 03:59pm
Skal prøve at se om jeg kan spille det, Jeg har noget så jeg får kvalme og hovedpine og bliver svimmen når jeg spiller First person shooter games..

Men jeg prøver jeg prøver tilføj min Skype : Mathias2200
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll