Quote (berens @ 6 Jan 2012 13:29)
For ikke at høre på alt det støj som sker i baggrunden?
Skype skal kun bruges til hygge snak, ikke gaming.
Anyways VT sucks bigtime. I skulle have haft købt mumble

Ja det her er grunden.
Jeg stemte også for mumble, men blev nedstemt af de andre -.-
Quote (Buch @ 6 Jan 2012 18:18)
er done.... men stadig vt er lort
+ har ikk ikk fundet ud af hvor jeg trykker for at det virker ingame.... arh.... skype for faaaen!
Vi andre havde også den bug indtil vi skifte push to talk en gang :S
Jeg har den også på musen så den burde da at virke.
Lige pt har clanen: 23 Win / 3 Lose