d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spil
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 12 2011 11:05am
Quote (eLmasten @ Dec 11 2011 08:04pm)
burde man købe BF3 ??? til pc

Hvis alternativet var syre i begge øjne havde jeg stadig valgt BF3 fra. True story!
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Dec 12 2011 12:45pm
Quote (GnaWz @ Dec 12 2011 06:05pm)
Hvis alternativet var syre i begge øjne havde jeg stadig valgt BF3 fra. True story!


Must be a cool game. For syre i øjnene lyder fristende :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 12 2011 12:55pm
Quote (Tigerss @ 12 Dec 2011 19:45)
Must be a cool game. For syre i øjnene lyder fristende :)


Jeg hører at tilvænningskurven er lidt stejl, men det skulle være fedt nok når man lige kommer i gang med det.

BF3 er sikkert også okay, men EA's egen steam-kopi som mandatory krav? No thanks. Men igen, den stærkeste gpu i huset er et 8600 så det er næppe relevant alligevel. :angel:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 13 2011 01:11pm
Glæder mig til at prøve "Need For Speed - The Run" :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 13 2011 03:11pm
Quote (Kaner @ Dec 13 2011 08:11pm)
Glæder mig til at prøve "Need For Speed - The Run" :)


skulle være mega fedt :)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 13 2011 03:12pm
Quote (eLmasten @ 13 Dec 2011 22:11)
skulle være mega fedt :)


Jeps ! Især fordi jeg nu har gennemført "Need For Speed - Undercover" 2 gange nu :rofl:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 13 2011 03:13pm
Quote (Kaner @ Dec 13 2011 10:12pm)
Jeps ! Især fordi jeg nu har gennemført "Need For Speed - Undercover" 2 gange nu :rofl:


det fede ved The Run er nemlig at man ikke heletiden er i bil, men man er også til fods, lidt ligesom GTA :)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 13 2011 03:14pm
Quote (eLmasten @ 13 Dec 2011 22:13)
det fede ved The Run er nemlig at man ikke heletiden er i bil, men man er også til fods, lidt ligesom GTA :)


Fuck hvor nice !
Btw, der kommer GTA5 snart ^_^
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 14 2011 11:07am
Quote (Kaner @ Dec 13 2011 10:14pm)
Fuck hvor nice !
Btw, der kommer GTA5 snart ^_^


yeah i know :D
arbejder i gamestop :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 14 2011 03:47pm
Quote (eLmasten @ 14 Dec 2011 18:07)
yeah i know :D
arbejder i gamestop :D


Lækkert ! :D
Hvor meget rabat får du så på jeres spil ? :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll