d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1456781597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
Oct 9 2011 08:55am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 03:53pm)
Nikolaj, mit navn betyder cool.
nuff said :lol:


intet coolt i at hedde zwix. Vel, mgaard? ^_^
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 08:57am
Quote (berens @ 9 Oct 2011 16:55)
intet coolt i at hedde zwix. Vel, mgaard?  ^_^


Jooov!
har faktisk tænkt meget også at lave name change til mGaard.
Men det er jo bare udlændinge kan ikke sige å. det det bliver forvirrende for dem.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
Oct 9 2011 08:59am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 03:57pm)
Jooov!
har faktisk tænkt meget også at lave name change til mGaard.
Men det er jo bare udlændinge kan ikke sige å. det det bliver forvirrende for dem.


Hah, skal du ikke gøre :P
Ps, dit sig er awesome! <3
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:00am
Quote (berens @ 9 Oct 2011 16:59)
Hah, skal du ikke gøre :P
Ps, dit sig er awesome! <3


Synes bare ZwiX er lige livløst.
Det var noget jeg fandt på da jeg fik min første computer tilbage i 2003 ^_^

- Tak, er bare ikke helt vild med farverne, de ser lidt ødelagte ud.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
Oct 9 2011 09:03am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 04:00pm)
Synes bare ZwiX er lige livløst.
Det var noget jeg fandt på da jeg fik min første computer tilbage i 2003 ^_^

- Tak, er bare ikke helt vild med farverne, de ser lidt ødelagte ud.


hah :P
Well, det er faktisk ikke så meget dit sig som ser mig i øjene. Det er den tekst. Elsker farven på det og den måde du har sat det ind ;)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:05am
Quote (berens @ 9 Oct 2011 17:03)
hah :P
Well, det er faktisk ikke så meget dit sig som ser mig i øjene. Det er den tekst. Elsker farven på det og den måde du har sat det ind ;)


En sagde ellers til mig i går det så lidt plat ud med teksten.
jeg synes nu ellers det er meget orginalt.

Hvis man smider ZwiX ind i en af hjørnerne er der slet ikke balance i billedet heller.
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Oct 9 2011 09:06am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 03:05pm)
En sagde ellers til mig i går det så lidt plat ud med teksten.
jeg synes nu ellers det er meget orginalt.

Hvis man smider ZwiX ind i en af hjørnerne er der slet ikke balance i billedet heller.


Jeg synes det sidder pisse godt :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 9 2011 09:06am
Quote (ZwiX @ 9 Oct 2011 17:05)
En sagde ellers til mig i går det så lidt plat ud med teksten.
jeg synes nu ellers det er meget orginalt.

Hvis man smider ZwiX ind i en af hjørnerne er der slet ikke balance i billedet heller.


Synes den der text er pisse Awesome ..
Det gør dit sig 2 x så nice !
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:07am
Quote (Headshot @ 9 Oct 2011 17:06)
Jeg synes det sidder pisse godt :D


Quote (Kaner @ 9 Oct 2011 17:06)
Synes den der text er pisse Awesome ..
Det gør dit sig 2 x så nice !


Tak drenge. det gør sku mig ekstra glad i kommer med sådan nogle kommentare.

Gandi fik lige 3000 fra ham der købte den scammed dagger. jeg synes alligevel det er flot af Sex.
2011-10-09 11:19:48 Received 3,000.00 (1,005.71 -> 4,005.71) from Sex (17,196.35 -> 14,196.34) Dagger
ca 10%
Jr Admin
Posts: 18,940
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 09:11am
Det vækker dejlige Tekken 3-minder fra barndommen :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456781597Next
Closed New Topic New Poll