d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev14567860Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 19 2011 05:17am
En mand mødte sin ven med armen i en slynge. - hvad har du dog lavet

- En tennisalbue
Du spiller jo ikke tennis!?
Nej men jeg tog 2 viagra i aftes og så kom konen ikke hjem.
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 19 2011 05:17am
Quote (paxelsen @ 19 Jun 2011 10:04)
Det var lars løkke rasmussen og hans chauffør der kom kørende på en landevej.

Pludselig kommer de til at køre en gris ned. løkke siger til chaufføren, at han skal gå ind til gården, der ejer grisen og fortælle det, og det gør han så.

løkke sidder og venter på chaufføren i laaang tid, og først 1 time efter kommer han ud. løkke spørger: "Hvad sagde du til dem og hvorfor tog det så lang tid?".

Chaufføren: "Jeg sagde, at jeg var lars løkkes chauffør og at jeg kom til at køre svinet ned, og så gav de en bajer!".


:DDDDDD
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 20 2011 08:00am
BonBon er kommet med et nyt produkt, som de kalder "Kvindehjerner".

Der er mange reklamationer, fordi poserne er tomme.
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 20 2011 09:43am
En mand holdte foredrag for 500 unge. Han tog en 500kr.seddel frem og spurgte: Hvem vil have denne? Alle rakte hænderne i vejret! Han krøllede den sammen og stillede det samme spørgsmål. Alle rakte hænderne i vejret. Han trampede på den og spurgte igen. Alle rakte hænderne i vejret. Så sagde han: Dette kan du lære af. Uanset hvor krøllet og slidt livet har gjort nogen, så har han eller hun stadig den samme værdi
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 21 2011 04:06am
‎2 mænd sad på en bænk og diskuterede .

Så sagde den ene:

- "Ok, ok. Du får mit hoved på et fad, hvis du har ret."

- " Du får min tegnebog, hvis du har ret."

- "Men den er jo tom."

- "Netop, så har vi satset lige meget."
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 21 2011 02:31pm
En mand kommer hjem til konen, efter at han har været ved lægen.
"Nå, hvad sagen lægen så?" spurgte hun. "Jo, jeg kunne godt på pension, da jeg knappede skjorten op, og lægen så de grå hår på min brystkasse" svarede manden. Konen:" Ja, hvis du havde knappet op hele vejen ned, så havde du nok fået invalidepension!"




Manden står nøgen foran spejlet og brummer lidt macho : "95 kg. ren dynamit" Konen svare:
" Gud ! Er det ikke pisse farlig, med den korte lunte ?"
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2011 06:41pm
Quote (paxelsen @ 21 Jun 2011 22:31)
En mand kommer hjem til konen, efter at han har været ved lægen.
"Nå, hvad sagen lægen så?" spurgte hun. "Jo, jeg kunne godt på pension, da jeg knappede skjorten op, og lægen så de grå hår på min brystkasse" svarede manden. Konen:" Ja, hvis du havde knappet op hele vejen ned, så havde du nok fået invalidepension!"




Manden står nøgen foran spejlet og brummer lidt macho : "95 kg. ren dynamit" Konen svare:
" Gud ! Er det ikke pisse farlig, med den korte lunte ?"


:D
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Jun 21 2011 09:58pm
Fede jokes! Finder du dem på nettet, får du dem på sms eller hvordan? :)
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 22 2011 03:09am
Quote (Legendsarmy @ 22 Jun 2011 05:58)
Fede jokes! Finder du dem på nettet, får du dem på sms eller hvordan? :)


får dem fra en ven



Den nye kontorist på sygesikringskontoret fik besked på, at han ikke måtte anbefale den ene læge frem for den anden.

Da han næste gang skulle ordne et lægeskift, sagde han: "Ja - vi har 178 læger i dette distrikt, men jeg kan faktisk ikke anbefale nogen af dem."
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 22 2011 09:41am
Blomsten og Bien 2011 version: Hvordan vil du forklare nutidens børn den gamle historie om "Blomsten og Bien. "Jo, ser du. Man møder hinanden over internettet og aftaler at mødes på en netcafé. Hvis der er en god forbindelse, så tager han sit memory stik og putter det ind i hendes USB port. Når overførelsen er fuldført opdager man, at man har glemt firewall. Ni måneder senere får de en lille virus!! ;
Go Back To Dansk Topic List
Prev14567860Next
Add Reply New Topic New Poll