d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Hvem Stemmer I På? > Valg 2011
Prev14567816Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 3,990.83
May 15 2011 07:16am
Quote (Grandebedte @ May 15 2011 01:08pm)
At tage en spiller i bussen er også helt ufarligt, men det er ikke en begrundelse for at legalisere det.

Du har stadig ikke svaret på, hvorfor du vil afskaffe ulandsbistanden.

hva fuck er det for en sammenligning ? så at gå med 1 gram hash i lommen er det samme som at tage en spiller i en bus ? du da helt væk

fordi vi har nok problemer i danmark, irak og aghanistan og mellemøsten er nok det vi burde bekymre os mindst om lige pt, men gode som vi er skal vi da sørge for hele verden mens vores eget land køres i sænk

Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 15 2011 08:46am
Quote (lulzz @ 15 May 2011 15:16)
hva fuck er det for en sammenligning ? så at gå med 1 gram hash i lommen er det samme som at tage en spiller i en bus ? du da helt væk

fordi vi har nok problemer i danmark, irak og aghanistan og mellemøsten er nok det vi burde bekymre os mindst om lige pt, men gode som vi er skal vi da sørge for hele verden mens vores eget land køres i sænk

Min sammenligning var baseret på det du skrev? Hvis du kunne se over din snævre barriere og læste mellem linjerne, ville du læse hvad jeg skrev, i stedet for de enkelte ord i sætningen.

Langt størstedelen af ulandsbistanden går i øvrigt slet ikke til de lande du nævner. Hvad er det for nogle problemer vi har i Danmark, som fx Kenya ikke har? Overvægt? :wacko:
Member
May 15 2011 09:04am
Quote (Grandebedte @ May 15 2011 02:46pm)
Min sammenligning var baseret på det du skrev? Hvis du kunne se over din snævre barriere og læste mellem linjerne, ville du læse hvad jeg skrev, i stedet for de enkelte ord i sætningen.

Langt størstedelen af ulandsbistanden går i øvrigt slet ikke til de lande du nævner. Hvad er det for nogle problemer vi har i Danmark, som fx Kenya ikke har? Overvægt?  :wacko:

jeg siger at jeg undre mig over sprut og tobak er lovligt og hash ikke er når sprut og tobak er mer skadelig/dødelig

det kan du så sammenligne med at hash ik skal gøres lovligt bare fordi det ufarligt, ligesom at tage en spiller i bussen ? utrolig dårlig eksempel

danmark har nok problemer til vi burde skide de lande et stykke, prøv at gå en tur gennem vesterbro, så finder du ud af hva jeg mener
Member
Gold: 33,314.00
May 15 2011 09:11am
Quote (lulzz @ 15 May 2011 16:04)
jeg siger at jeg undre mig over sprut og tobak er lovligt og hash ikke er når sprut og tobak er mer skadelig/dødelig

det kan du så sammenligne med at hash ik skal gøres lovligt bare fordi det ufarligt, ligesom at tage en spiller i bussen ? utrolig dårlig eksempel

danmark har nok problemer til vi burde skide de lande et stykke, prøv at gå en tur gennem vesterbro, så finder du ud af hva jeg mener

Tja vesterbro er ødelagt pga af stoffer ? så lad os da lovlig gøre det.
Member
May 15 2011 09:13am
Quote (Slave @ May 15 2011 03:11pm)
Tja vesterbro er ødelagt pga af stoffer ? så lad os da lovlig gøre det.

så nu prøver du at fortælle mig heroin er lige så slemt som hash ?

sæt dig ind i tingene før du snakker.. zzz
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 15 2011 09:21am
Quote (lulzz @ 15 May 2011 17:04)

Svar nu på mit spørgsmål. Hvordan mener du vores ulandsbistand er spildt? Åbenbart ved du jo ikke engang hvad den går til.

Mht. din hashsnak har jeg allerede sagt at jeg er inde for en legalisering. Jeg skriver bare at man ikke kan gøre det på baggrund af det du skriver.
Member
Gold: 10.75
May 15 2011 09:28am
lulzz har tydeligvis ikke fået sin skønhedssøvn. Han er aldeles subjektiv og ser kun tingene fra 1 side.
Member
May 15 2011 09:31am
Quote (Grandebedte @ May 15 2011 03:21pm)
Svar nu på mit spørgsmål. Hvordan mener du vores ulandsbistand er spildt? Åbenbart ved du jo ikke engang hvad den går til.

Mht. din hashsnak har jeg allerede sagt at jeg er inde for en legalisering. Jeg skriver bare at man ikke kan gøre det på baggrund af det du skriver.

mener generalt danmark giver for mange penge til andre lande og idioter der kommer til danmark og nasser selvom vi har nok ting at bruge vores penge på

ja det kan jeg godt se, din sammenligning var bare helt ude i skoven

syntes efterhånden jeg har gevet nok grunde for at det skulle være lovligt, den med at sprut og tobak er mer skadeligt er nok den dårligste

men så kan jeg da sige det på en anden måde, tror du pistoler og skudsikre veste er gratis ? det koster min 10 lapper per stks, nogle gange meget mer, 95 % af folk i bandekrigen er på bistand, det ik der de får deres penge

hvor kommer de penge fra ?

staten kunne tjene milliarder istedet for at spilde milliarder og resurser

har allerede sagt der her 1 gang men kan lige skrive det igen så du får det læst

Quote (Sunshines @ May 15 2011 03:28pm)
lulzz har tydeligvis ikke fået sin skønhedssøvn. Han er aldeles subjektiv og ser kun tingene fra 1 side.

fordi jeg syntes hans eksempel med at hive pikken frem i bussen ik helt hørte hjemme her ? ja så er jeg subjektiv

This post was edited by lulzz on May 15 2011 09:33am
Member
May 15 2011 09:33am
...

This post was edited by lulzz on May 15 2011 09:33am
Member
Gold: 10.75
May 15 2011 09:39am
Quote (lulzz @ May 15 2011 04:31pm)
mener generalt danmark giver for mange penge til andre lande og idioter der kommer til danmark og nasser selvom vi har nok ting at bruge vores penge på

ja det kan jeg godt se, din sammenligning var bare helt ude i skoven

syntes efterhånden jeg har gevet nok grunde for at det skulle være lovligt, den med at sprut og tobak er mer skadeligt er nok den dårligste

men så kan jeg da sige det på en anden måde, tror du pistoler og skudsikre veste er gratis ? det koster min 10 lapper per stks, nogle gange meget mer, 95 % af folk i bandekrigen er på bistand, det ik der de får deres penge

hvor kommer de penge fra ?

staten kunne tjene milliarder istedet for at spilde milliarder og resurser

har allerede sagt der her 1 gang men kan lige skrive det igen så du får det læst

fordi jeg syntes hans eksempel med at hive pikken frem i bussen ik helt hørte hjemme her ? ja så er jeg subjektiv

Så dit argument er at staten kunne tjene penge på en given branche istedet for at bekæmpe branchen og ''tabe'' penge på den.
Rigtig godt argument du har fyret op under, og den er vel meget rammende for de hjerneceller du render rundt med.

This post was edited by Sunshines on May 15 2011 09:39am
Go Back To Dansk Topic List
Prev14567816Next
Add Reply New Topic New Poll