Quote (Grandebedte @ May 15 2011 03:21pm)
Svar nu på mit spørgsmål. Hvordan mener du vores ulandsbistand er spildt? Åbenbart ved du jo ikke engang hvad den går til.
Mht. din hashsnak har jeg allerede sagt at jeg er inde for en legalisering. Jeg skriver bare at man ikke kan gøre det på baggrund af det du skriver.
mener generalt danmark giver for mange penge til andre lande og idioter der kommer til danmark og nasser selvom vi har nok ting at bruge vores penge på
ja det kan jeg godt se, din sammenligning var bare helt ude i skoven
syntes efterhånden jeg har gevet nok grunde for at det skulle være lovligt, den med at sprut og tobak er mer skadeligt er nok den dårligste
men så kan jeg da sige det på en anden måde, tror du pistoler og skudsikre veste er gratis ? det koster min 10 lapper per stks, nogle gange meget mer, 95 % af folk i bandekrigen er på bistand, det ik der de får deres penge
hvor kommer de penge fra ?
staten kunne tjene milliarder istedet for at spilde milliarder og resurser
har allerede sagt der her 1 gang men kan lige skrive det igen så du får det læst
Quote (Sunshines @ May 15 2011 03:28pm)
lulzz har tydeligvis ikke fået sin skønhedssøvn. Han er aldeles subjektiv og ser kun tingene fra 1 side.
fordi jeg syntes hans eksempel med at hive pikken frem i bussen ik helt hørte hjemme her ? ja så er jeg subjektiv
This post was edited by lulzz on May 15 2011 09:33am