Quote (ZwiX @ 4 Apr 2011 16:50)
Dude, det var for 6 dage siden!
vi lavede en aftale igen efter alt det andet shit var sket.
og så starter han bare på det igen. selvom han havde skrevet pænt at han stadig ville låne mig hans items.
så tænker jeg dejligt, så venter jeg da lige et par dage mere med Ladder slasher.
Også tænkte du lige bagefter at du skulle lave et topic mere? haha kunnne ikke lade vær
Forresten kan godt lide du nærmest citere mig her:Quote (Chestk @ 4 Apr 2011 15:05)
Jeg kan godt lide det her : "Please do not trust Chestk" på dit signatur. - Fordi jeg ikke låner mit LS udstyr ud, kan man så ikke stole på mig?
- Du har kørt den alt for langt ud nu.
Quote (ZwiX @ 4 Apr 2011 16:40)
Chestk den ryger pænt langt ud.
jeg synes bare godt du kunne ha været anstændigt og have svaret mig og såvel også Vinum.
Quote (Sometimes @ 4 Apr 2011 16:12)
Jeg skriver på ingen måde at du har svinet ham til?, jeg skriver at din ven, Kingzize, går ud og gør det samme som Zwix gjorde ved at lave et topic omkring det?, og er på ingen måde uenig i at i burde holde den over PM, tværtimod ville jeg ønske din ven ikke lavede endnu et topic omkring samme emne, bare omvendt hvor det så er Zwix han vælger at hænge ud, nu havde i jo lige fået lukket det sidste af topicsne hvor Zwix skriver omkring dig. Hvor får du det egentlig fra, at jeg er uenig i at i burde skrive over PM? så vidt jeg kan se/huske har jeg tværtimod skrevet i burde holde den over PM, hvilket jeg også skrev i forgående topic.
- Hvis du havde læst det ordenligt kan du faktisk se jeg tager jeres begges parti, dog kan jeg godt forstår Zwix er sur, men derfor er der jo ingen grund til at hænge dig ud som han har gjort, kunne dog ikke huske han havde kaldt dig nar.
Men hvis du nu havde læst det ordenligt, kunne du jo se at jeg ikke skrev at det var dig der hængte ham ud/gjorde det samme som ham, men at det var din ven, Kingzize.
- Du burde læse hvad der bliver skrevet ordenligt inden du går ud og begynder at forklare hvad jeg har sagt og ikke har sagt

Jeg er stadig uenig i det du ikke mener at Zwix har angrebet mig på det groveste - det var det min forrige post gik ud på
This post was edited by Chestk on Apr 4 2011 09:29am