d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 2 Reset Team > Søger Deltagere
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Mar 25 2011 03:50am
Tror du tager meget fejl af start tiden det plejer at være sent om aftenen - klokken var vidst 21 eller 22 sidste gang

Quote (FamousDK @ Sep 28 2010 08:00pm)
SÅ DRENGE BNET ER ÅBEN NU


der var en qoute med klokke på fra sidste gang folk lavede et ladder reset team herinde :)

This post was edited by Slave on Mar 25 2011 03:59am
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 25 2011 04:25am
Quote (Slave @ 25 Mar 2011 11:50)
Tror du tager meget fejl af start tiden det plejer at være sent om aftenen - klokken var vidst 21 eller 22 sidste gang



der var en qoute med klokke på fra sidste gang folk lavede et ladder reset team herinde :)


Ja, men så gå ind og kig på D2 selv - hvor det står. Det er ikke altid samme tidspunkt. Men hvordan vil du selv oversætte 09:00 "AM" - på din pm står det "PM"



Bo – Babarian -Fullmetalsilverback Is out
Vi mangler en Bo Barb, så nu er der en plads åbnet

Forresten vi start på "non Expansion"

This post was edited by Chestk on Mar 25 2011 04:29am
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Mar 25 2011 05:00am
Det er stadig en us tid de skiver :)

Vi ligger i zonen CET - dette er GTM +1
Blizzard ligger i Irvine, CA detter er GTM - 8
altså skal du ligge 9 timer til deres tid for at få vores, siger de 9am så betyder det altså 18.00 dansk tid

ye min quote blev entlig ikke så god - men tryk Her så, der kan du se hva klokke de kom op dansk tid for 6 månder siden ;)



This post was edited by Slave on Mar 25 2011 05:13am
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 25 2011 05:16am
Quote (Slave @ 25 Mar 2011 13:00)
Det er stadig en us tid de skiver :)

Vi ligger i zonen CET - dette er GTM +1
Blizzard ligger i Irvine, CA detter er GTM - 8
altså skal du ligge 9 timer til deres tid for at få vores, siger de 9am så betyder det altså 18.00 dansk tid

ye min quote blev entlig ikke så god - men tryk Her så, der kan du se hva klokke de kom op dansk tid for 6 månder siden ;)


Ja, det var også det jeg mente selv. :) 09.00 AM deres tid. Men da der også er fra andre lande end Danmark med i vores team, så skrev jeg bare det :) - så kan folk jo selv udregne det, hvornår det er i deres land
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 25 2011 07:37am
Reset tiden vil blive fra 22-23:30 :)
Member
Posts: 13,933
Joined: Apr 18 2008
Gold: 879.00
Mar 25 2011 10:56am
jeg napper sku bo barb :D perfekt måde at starte op på igen! skriv gerne i indbakke så kan vi lige skrives ved :)
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 27 2011 04:38am
Så er det squ i morgen aften drenge at det går løs! :)
Banned
Posts: 1,664
Joined: Jan 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 27 2011 05:08am
Its gonna be a very vild aften, med lots of entertaiment. Jeg er very very excited, cant vente med at get started.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Mar 27 2011 06:38am
Christian kan du ikke please svare mig ?
driller du mig eller hvad -_-
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 28 2011 12:45am
Quote (ZwiX @ 27 Mar 2011 14:38)
Christian kan du ikke please svare mig ?
driller du mig eller hvad -_-


Jeg driller dig skam ikke ven :) har bare haft træls med gæster meget af weekeden. :)


Så er det sgu i dag drenge - jeg sender en PMs rund til alle, så alle ved hvornår / hvordan
Go Back To Dansk Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll