Det er stadig en us tid de skiver

Vi ligger i zonen CET - dette er GTM +1
Blizzard ligger i Irvine, CA detter er GTM - 8
altså skal du ligge 9 timer til deres tid for at få vores, siger de 9am så betyder det altså 18.00 dansk tid
ye min quote blev entlig ikke så god - men tryk
Her så, der kan du se hva klokke de kom op dansk tid for 6 månder siden
This post was edited by Slave on Mar 25 2011 05:13am