Quote (Molle_fkk @ Feb 25 2011 04:18pm)
Er mindst lige så træt af stoners der ikke vil stå ved at hash er usundt. Siger ikke at OP ikke er nået så langt som sin bror pga. hash, men lad nu være med at få det til at lyde som om det er ufarligt.
der findes planter der kan slå dig ihjel ved ganske små doser.
Jeg har aldrig sagt at hash ikke er usundt, jeg pointerer bare at folk overreager, og at den generelle befolkning INTET ved om cannabis, bortset fra det de hører fra folk der har ligeså ubegrundede holdninger.
Det at man ryger det, er skadeligt, det ved enhver..
og hvad er tanken bag at kalde mig for en 'stoner'?
Quote (Znuggle @ Feb 25 2011 04:18pm)
Det her handler ikke om hvad Cannabis gør, men at det muligvis er med til at forsage nogle problemer for den knægt der.. Hvis man skal tage dette seriøst er det måske også iorden at berøre sagens kerne (problemerne) og give noget af skylden på Cannabis-forbruget, for det er da en meget sandsynlig årsag til noget af det her.
Du taler til gengæld sandt. Kan kun give dig ret.
Jeg ved godt at cannabis ikke lægeligt er medicin for kroppen, men at skyde skylden på cannabis, som så mange gør, er ikke rimeligt, da cannabis slet ikke er så skadeligt som folk proklamerer.
Quote (FTP @ Feb 25 2011 04:08pm)
Jeg ved ikke hvorfor, men syntes lidt det her billede havde relevans i denne thread... sorry for spam hvis det er

Haha, jeg er sgu ikk mini-mod, syntes bare at det var fuldstændig mærkeligt at poste sådan et meningsløst billed i det her topic
This post was edited by xz-master on Feb 25 2011 11:13am