☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> League Of Legends > Hvem Spiller?
Prev
1
4
5
6
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1611
Replies: 54
Track Topic
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#51
Mar 1 2011 01:09pm
Quote (TheNoobie @ 1 Mar 2011 19:10)
Jeg er med på nogle games med folk her fra jsp. Er i øjeblikket level 19 (næsten 20) og de characters jeg spiller mest er: Akali, Kassadin, Cho'gath, Karthus og Malphite.
Btw, Karthus bruger jeg kun i 5v5.
Smid mig et PM hvis i vil spille
havde lige et spil med master! vi vandt ofc, noobie bare add mig så når vi begge er på kan vi game
mr lazydazy
xz-master
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold
:
7,454.00
#52
Mar 1 2011 01:11pm
Skal vi ikke holde det i den anden tråd til LoL?
Quote (mmn91 @ Mar 1 2011 07:09pm)
havde lige et spil med master! vi vandt ofc, noobie bare add mig så når vi begge er på kan vi game
mr lazydazy
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#53
Mar 2 2011 09:41am
jov kom fejl at jeg kom til at skrive herinde ;D
Mix
Banned
Posts: 12,732
Joined: Oct 25 2009
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#54
Mar 2 2011 10:25am
Quote (mmn91 @ Mar 1 2011 09:09pm)
havde lige et spil med master! vi vandt ofc, noobie bare add mig så når vi begge er på kan vi game
mr lazydazy
Added!
Raphtalia
Member
Posts: 24,431
Joined: Jan 27 2010
Gold
:
4.50
#55
Mar 2 2011 12:42pm
nogen der er friske på 3vs3^^!
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
4
5
6
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact