d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends > Hvem Spiller?
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 1 2011 01:09pm
Quote (TheNoobie @ 1 Mar 2011 19:10)
Jeg er med på nogle games med folk her fra jsp. Er i øjeblikket level 19 (næsten 20) og de characters jeg spiller mest er: Akali, Kassadin, Cho'gath, Karthus og Malphite.

Btw, Karthus bruger jeg kun i 5v5.

Smid mig et PM hvis i vil spille ;)


havde lige et spil med master! vi vandt ofc, noobie bare add mig så når vi begge er på kan vi game :)

mr lazydazy
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Mar 1 2011 01:11pm
Skal vi ikke holde det i den anden tråd til LoL? :)


Quote (mmn91 @ Mar 1 2011 07:09pm)
havde lige et spil med master! vi vandt ofc, noobie bare add mig så når vi begge er på kan vi game :)

mr lazydazy


:thumbsup:
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 2 2011 09:41am
jov kom fejl at jeg kom til at skrive herinde ;D
Banned
Posts: 12,732
Joined: Oct 25 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 2 2011 10:25am
Quote (mmn91 @ Mar 1 2011 09:09pm)
havde lige et spil med master! vi vandt ofc, noobie bare add mig så når vi begge er på kan vi game :)

mr lazydazy


Added!
Member
Posts: 24,431
Joined: Jan 27 2010
Gold: 4.50
Mar 2 2011 12:42pm
nogen der er friske på 3vs3^^!
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll