d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hej Gutter!!! > Spiller I Stadig??
Prev1456
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 2,300.00
Jul 5 2010 09:30am
Jeg har ikke orket at læse alle posts, men læste de første.. og jeg snakkede om d2pk og ikke andet.
Member
Gold: 655.43
Jul 5 2010 09:30am
Quote (lulzz @ Jul 5 2010 05:20pm)
hvis de ik snakker om pk syntes jeg sku de skulle lade vær med at bruge ordet så bliver det ret nemt misforstået, men det fatter du vil ikke, retarded fuck

jeg ved udmærket godt hvad man må snakke om og ik snakke om, jeg rettede bare på det han sagde så andre ik skulle komme i tvivl når han ik kan finde ud af at stave åbenbart

bar kom med en adresse din lille so, jeg skal nok finde dig selvom du ik møder op, så bare gi mig den rigtige 1 gang

Du er da helt tabt bag en vogn.. Forkortelser kan betyde mere end en ting.. D2pk, kan også kaldes pk, når man ved der snakkes om en md, som der allerede var blevet sagt..
Hvis du ved hvad man må snakke om og ikke må snakke om, så er det da utroligt at du overtræder reglerne i hver eneste reply du har lavet til mine post..
Hvis du nok skal finde mig, så find mig.. Jeg venter på stationen.. Du kommer bare, i dont give a shit.. Har aldrig været nede og smage jorden, så hvorfor skulle en på 12 kunne det..

Quote (JVL @ Jul 5 2010 05:30pm)
Jeg har ikke orket at læse alle posts, men læste de første.. og jeg snakkede om d2pk og ikke andet.

Jamen hov.. Tror vidst nok lige at en af dem som snakkede om mod'en giver mig ret..

This post was edited by JelleDK on Jul 5 2010 09:32am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1456
Closed New Topic New Poll