Quote (Kakaomanden @ 17 Nov 2009 02:09)
Hvor er det da dybt latterligt, at man ikke længere kan have en subjektiv mening, uden samtidigt både ikke at skulle vide noget om musik, eller være "mainstream techno dude".
Søde venner, det kaldes "smag", og det kan ikke diskuteres.
Enten er kan du bedst lide det ene, eller også kan du bedst lide det andet, og det har ikke nødvendigvis noget som helst at gøre med, om du ved noget om musik eller ej.
Så ved jeg vil heller intet om musik, fordi jeg for alt i verden hader Justin Timberlake, 50 Cent, Tupac, Kanye West osv. osv, som har tjent millioner på deres musik?
Nu må i sQu lige for engangs skyld tænke med andet end jeres e-penis, når i laver indlæg herinde, altså ~
@Topic; Stemmer Breum, fordi det bare er ham jeg har hørt mest, og han generelt siger mig mere :]
Dog ret tæt løb.
Edit; Og nej, det eneste Breum har lavet, er ikke bare et par Nik&Jay mixes.
De mixes er, IMO, elendige i forhold til Hamra, Head's Up og On It!
Endnu sjovere er det, at der bliver sagt, at han kun har mixet et par Nik&Jay sange, for derefter at nævne en liste fede sange Trentemøller har lavet, hvor næsten halvdelen af dem er mixes ~
Edit igen; undskyld, halvdelen ér faktisk mixes.
Selvfølgelig kan det diskuteres. Nogle stiller bare større krav til deres musik end andre, ligesom at nogen stiller større krav til deres scooter end andre osv osv.
Idag handler musik om penge og promovering, hvis du er god til at promoverer dig og få opmærksomhed så sælger du. Om det så er patter, pik eller "god stil" så er det det der kommer på boogie listen.
Du glemmer bare lige to hele albums kun med eget materale fra trentemøller.

PS. Dette skal ikke ses negativt, men som et reelt svar til det du har skrevet.