d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1499149924993499449955001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 04:57am
Quote (Kaner @ Oct 9 2011 12:55pm)
Nitten :p

Hvor er det nu du bor ? ^_^


e/ Der er også lidt skyer her faktisk, men solen er fri :)


Fredericia ^^ Men det hvide skyer, ingen sorte :p
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 9 2011 04:57am
Quote (TheAngel @ 9 Oct 2011 12:57)
Fredericia ^^ Men det hvide skyer, ingen sorte :p


Same same :p
Jr Admin
Posts: 18,936
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 05:03am
Godt løbevejr none the less.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 9 2011 05:13am
Godmorgen ! :)

Quote (Arkheios @ Oct 9 2011 12:03pm)
Godt løbevejr none the less.


mener du ikk Gamervejr? :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 05:16am
Quote (eLmasten @ Oct 9 2011 01:13pm)
Godmorgen ! :)



mener du ikk Gamervejr? :D


Nej, løbevejr.
Det regner ikke, men det heller ikke psyko varmt med brændende sol :)
Jr Admin
Posts: 18,936
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 05:18am
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 01:16pm)
Nej, løbevejr.
Det regner ikke, men det heller ikke psyko varmt med brændende sol :)

Præcis :D Kunne godt snuppe en tur rundt om Lyngby sø :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 9 2011 05:20am
Quote (TheAngel @ Oct 9 2011 12:16pm)
Nej, løbevejr.
Det regner ikke, men det heller ikke psyko varmt med brændende sol :)


forstår det skam godt ;) - løber selv en del :D
det var også mere ironisk, da alt slags vejr er egnet til gaming.
Jr Admin
Posts: 18,936
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 05:22am
Quote (eLmasten @ Oct 9 2011 01:20pm)
forstår det skam godt ;) - løber selv en del :D
det var også mere ironisk, da alt slags vejr er egnet til gaming.

Amen to that. :)
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Oct 9 2011 05:24am
Hmm...Nogen der har en idé til en god serie jeg kan se?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 9 2011 05:25am
Quote (Molle_fkk @ Oct 9 2011 12:24pm)
Hmm...Nogen der har en idé til en god serie jeg kan se?


hvilken slags serie leder du efter?
spænding, sort humor, etc? :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1499149924993499449955001Next
Closed New Topic New Poll