d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1498549864987498849895001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 8 2011 10:29am
Quote (Gerner @ Oct 8 2011 06:28pm)
Var ikke det med LC jeg mente som var svært, men selve konstruktionen af bordet, og få det til at se flot ud osv. det er svært.


Kommer an på hvad du laver den i imo :) Men ja, det ikke nemt, dog heller ikke umuligt.
Det kræver nok du har alle komponenter tegnet op på det du vil bygge det i, så du kan få udgange og sådan i :p
Member
Posts: 999
Joined: Sep 13 2009
Gold: 3.00
Warn: 10%
Oct 8 2011 10:35am
Quote (Gerner @ Oct 8 2011 06:28pm)
Var ikke det med LC jeg mente som var svært, men selve konstruktionen af bordet, og få det til at se flot ud osv. det er svært.


´Ja da. Helt sikkert er det svært at få det til at se lige så godt ud som han har lavet det! Det er et 1stclass table. Absolut:)

Sry læste det lidt forkert så :)
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Oct 8 2011 11:13am
Sikke mange fine ting jeg har på mine d2 characters..
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 8 2011 11:20am
rolf i mit free game:
68 User(s) are reading this topic
Member
Posts: 12,829
Joined: Aug 14 2010
Gold: 281.08
Oct 8 2011 11:21am
ja men umuligt at joine...:-D
Member
Posts: 999
Joined: Sep 13 2009
Gold: 3.00
Warn: 10%
Oct 8 2011 11:22am
Quote (ZwiX @ Oct 8 2011 07:20pm)
rolf i mit free game:
68 User(s) are reading this topic


:D hehe..

Var med i 4 af dine games^^

Btw. thx :D

This post was edited by Hosse41 on Oct 8 2011 11:22am
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Oct 8 2011 11:23am
Quote (ZwiX @ Oct 8 2011 06:20pm)
rolf i mit free game:
68 User(s) are reading this topic


Det er syndt at give free items til rands ^
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 8 2011 01:43pm
Dødt herinde :S
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Oct 8 2011 01:44pm
Quote (ZwiX @ 8 Oct 2011 21:43)
Dødt herinde :S


Næh.. Hva laver man ?
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 8 2011 02:01pm
Quote (MrLennon @ 8 Oct 2011 21:44)
Næh.. Hva laver man ?


Er først lige gået i gang med aftensmaden :b
Hvad med dig ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1498549864987498849895001Next
Closed New Topic New Poll