d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1498349844985498649875001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 8 2011 09:32am
Quote (ZwiX @ Oct 8 2011 05:31pm)
Må man se nogle af dine tideligere værker ?



Famous, you know ?


Well, venner > unknowns
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 8 2011 09:34am
Quote (Hosse41 @ 8 Oct 2011 17:32)
Fedt^^ Ska nok holde øjene åbne:)
Eftersom man lige har mistet stort set det meste, ku det være en mulighed for at recover lidt igen!
Najs:)


Så kig på forumet klokken ca 19:00

Quote (TheAngel @ 8 Oct 2011 17:32)
Well, venner > unknowns


Det siger du. derfor mig > dig :thumbsup:
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Oct 8 2011 09:35am
Quote (ZwiX @ Oct 8 2011 04:34pm)
Så kig på forumet klokken ca 19:00



Det siger du. derfor mig > dig :thumbsup:


Man bliver ikke kendt/får god rep af at give alt muligt free ud, just saying.

Noget af mit nye stuff:






This post was edited by Gerner on Oct 8 2011 09:36am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 8 2011 09:35am
Quote (ZwiX @ Oct 8 2011 05:34pm)
Så kig på forumet klokken ca 19:00



Det siger du. derfor mig > dig :thumbsup:


Næh, mig > dig
Fordi jeg giver til buddies og ikke unknows spawns :)
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 8 2011 09:36am
Quote (Gerner @ 8 Oct 2011 17:35)
Man bliver ikke kendt/får god rep af at give alt muligt free ud, just saying.


Det var nu også en joke.
Gider ikke være den der bestemmer hvem der får hvad.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 8 2011 09:37am
Quote (ZwiX @ Oct 8 2011 05:36pm)
Det var nu også en joke.
Gider ikke være den der bestemmer hvem der får hvad.


Det behøver man vel heller ikke, for at give til sine venner?

Så må man jo bare give dem der mangler specifikt og dem som bare ingen ting har :)
Member
Posts: 999
Joined: Sep 13 2009
Gold: 3.00
Warn: 10%
Oct 8 2011 09:41am
har sådan en lille sag her på ladder ; http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57919045&f=170
ku den være noget værd eller er det akara food?
tak på forhånd guys(:

This post was edited by Hosse41 on Oct 8 2011 09:42am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 8 2011 09:48am
Quote (Hosse41 @ Oct 8 2011 05:41pm)
har sådan en lille sag her på ladder ; http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57919045&f=170
ku den være noget værd eller er det akara food?
tak på forhånd guys(:


Det her er ikke stedet til at spørge om pricecheck min ven :)
Hold det til tradeforumet.

Men du kan måske få en 5 - 10 fg
Member
Posts: 999
Joined: Sep 13 2009
Gold: 3.00
Warn: 10%
Oct 8 2011 09:57am
Quote (TheAngel @ Oct 8 2011 05:48pm)
Det her er ikke stedet til at spørge om pricecheck min ven :)
Hold det til tradeforumet.

Men du kan måske få en 5 - 10 fg


Ah.. Det husker jeg lige fremover :)
Men tak for det(:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 8 2011 09:59am
Mac og deres diskrete udseende kan fremover rende og freaking skride!!

The New:



I fucking wanna own it!
Go Back To Dansk Topic List
Prev1498349844985498649875001Next
Closed New Topic New Poll