d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1498249834984498549865001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Oct 8 2011 08:05am
Quote (ZwiX @ 8 Oct 2011 15:01)
Jin er for awesome !


Jeg kan nakke Jin til hver en tid, Han er kun 5 frame recovery i Tekken 6, desuden er han alt for mid based til at kunne juggle ordentligt..
Jack-6, Lars, Yoshimitsu og Steve kan juggle for sygt, hvilket jo afgør de fleste kampe..


Edit, Din Signature er nice nok :)


This post was edited by MrLennon on Oct 8 2011 08:06am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 8 2011 08:56am
Hey evt tjek det her hvis i står og mangler lidt FG:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57927962&f=170
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 8 2011 09:02am
Quote (ZwiX @ 8 Oct 2011 16:56)
Hey evt tjek det her hvis i står og mangler lidt FG:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57927962&f=170


^_^
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Oct 8 2011 09:20am
Sup guys?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 8 2011 09:20am
Quote (Gerner @ 8 Oct 2011 17:20)
Sup guys?


Looong time no see :)
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Oct 8 2011 09:24am
Quote (ZwiX @ Oct 8 2011 04:20pm)
Looong time no see :)


Yeap, er lige startet på GFX igen, så blev nødt til at vende tilbage :)

This post was edited by Gerner on Oct 8 2011 09:30am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 8 2011 09:30am
Quote (ZwiX @ Oct 8 2011 04:56pm)
Hey evt tjek det her hvis i står og mangler lidt FG:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57927962&f=170


Hvorfor ikke bare give det til bekendte/venner? :o
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Oct 8 2011 09:30am
Quote (TheAngel @ Oct 8 2011 04:30pm)
Hvorfor ikke bare give det til bekendte/venner? :o


Måske endda mig :angel: starter nok på D2 igen.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 8 2011 09:31am
Quote (Gerner @ 8 Oct 2011 17:24)
Yeap, er lige startet på GFX igen, så blev nødt til at vende tilbage :)


Må man se nogle af dine tideligere værker ?

Quote (TheAngel @ 8 Oct 2011 17:30)
Hvorfor ikke bare give det til bekendte/venner? :o


Famous, you know ?
Member
Posts: 999
Joined: Sep 13 2009
Gold: 3.00
Warn: 10%
Oct 8 2011 09:32am
Quote (ZwiX @ Oct 8 2011 04:56pm)
Hey evt tjek det her hvis i står og mangler lidt FG:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57927962&f=170


Fedt^^ Ska nok holde øjene åbne:)
Eftersom man lige har mistet stort set det meste, ku det være en mulighed for at recover lidt igen!
Najs:)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1498249834984498549865001Next
Closed New Topic New Poll