Quote (ZwiX @ Oct 8 2011 03:34pm)
Tror jeg smider den gamle i stash, Og hiver den frem hvis jeg engang savner den.
Du virkede bare negativ omkring mit valg af character. Altså filmen der blev lavet her 2010 ?
Well, det et fedt gfx ^^
Men tror det kunne have været federe at have den skuespiller der er med i filmen

Men det så også svært at lave et sig som det du har der, med ham tror jeg