d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1498149824983498449855001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 8 2011 07:01am
Quote (TheAngel @ 8 Oct 2011 14:53)
Hvorfor lige med ham? :o


Jin er for awesome !
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 8 2011 07:02am
Quote (ZwiX @ 8 Oct 2011 15:01)
Jin er for awesome !


Nice sig ! :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 8 2011 07:04am
Quote (Kaner @ 8 Oct 2011 15:02)
Nice sig ! :D


Godt Max!
Det andet var lidt en color killer i forhold til den nye profil og stars.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 8 2011 07:05am
Quote (ZwiX @ 8 Oct 2011 15:04)
Godt Max!
Det andet var lidt en color killer i forhold til den nye profil og stars.


Jep ! Det ser awesome ud nu :p
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 8 2011 07:07am
Quote (Kaner @ 8 Oct 2011 15:05)
Jep ! Det ser awesome ud nu :p


Lidt mere uoverskueligt. og så behøver jeg ikke ikke at uploade nye billeder hver gang jeg har en ny opdatering.
Bedre end den gamle ?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 8 2011 07:09am
Sælger du den gamle :) elsker den nye
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 8 2011 07:10am
Quote (ZwiX @ 8 Oct 2011 15:07)
Lidt mere uoverskueligt. og så behøver jeg ikke ikke at uploade nye billeder hver gang jeg har en ny opdatering.
Bedre end den gamle ?


jAah ! :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 8 2011 07:11am
Quote (ZwiX @ Oct 8 2011 03:01pm)
Jin er for awesome !


Det ved jeg da :o

Elsker filmen!! set den 5 - 10 gange tror jeg xD
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Oct 8 2011 07:34am
Quote (peanutboobs @ 8 Oct 2011 15:09)
Sælger du den gamle :) elsker den nye


Tror jeg smider den gamle i stash, Og hiver den frem hvis jeg engang savner den.

Quote (TheAngel @ 8 Oct 2011 15:11)
Det ved jeg da :o

Elsker filmen!! set den 5 - 10 gange tror jeg xD


Du virkede bare negativ omkring mit valg af character. Altså filmen der blev lavet her 2010 ?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 8 2011 07:35am
Quote (ZwiX @ Oct 8 2011 03:34pm)
Tror jeg smider den gamle i stash, Og hiver den frem hvis jeg engang savner den.



Du virkede bare negativ omkring mit valg af character. Altså filmen der blev lavet her 2010 ?


Well, det et fedt gfx ^^
Men tror det kunne have været federe at have den skuespiller der er med i filmen :p

Men det så også svært at lave et sig som det du har der, med ham tror jeg
Go Back To Dansk Topic List
Prev1498149824983498449855001Next
Closed New Topic New Poll