Quote (ZwiX @ Oct 7 2011 12:55pm)

Don't poke the bear!
du får free så du skal bare LUKKE SKUFFEN!
Quote (TheAngel @ Oct 7 2011 12:57pm)

eZ is eZ... Du kan bare ikke lave nogen gode chars som er legit ^^
det har jeg jeg har en af hver

men jeg foretrækker min BM WW BARB