☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk Officiel Chat
Prev
1
4968
4969
4970
4971
4972
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 294486
Replies: 50000
Track Topic
waw
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#49691
Oct 6 2011 02:07pm
Quote (peanutboobs @ 6 Oct 2011 21:44)
hvis man har mere end 50% warn er man da også bare idiot så...
waw
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#49692
Oct 6 2011 02:13pm
nu når man har stik fra computeren til ens fladskærm, hvordan får man så også lyden fra computeren til ens fladskærm? skal man have et eller andet stik
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#49693
Oct 6 2011 02:14pm
Quote (waw @ Oct 6 2011 09:13pm)
nu når man har stik fra computeren til ens fladskærm, hvordan får man så også lyden fra computeren til ens fladskærm? skal man have et eller andet stik
scar-stik går jeg ud fra?
waw
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#49694
Oct 6 2011 02:17pm
Quote (eLmasten @ 6 Oct 2011 22:14)
scar-stik går jeg ud fra?
tror jeg ikke lige :/
Charge
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold
:
0.00
#49695
Oct 6 2011 02:19pm
godnat folkens
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#49696
Oct 6 2011 02:19pm
Quote (waw @ Oct 6 2011 10:17pm)
tror jeg ikke lige :/
Hvad bruger du til at overføre billede med?
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,377,229.50
#49697
Oct 6 2011 02:20pm
Quote (TheAngel @ 6 Oct 2011 22:19)
Hvad bruger du til at overføre billede med?
HDMI forhåbenligt xD
waw
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#49698
Oct 6 2011 02:22pm
Quote (TheAngel @ 6 Oct 2011 22:19)
Hvad bruger du til at overføre billede med?
på min stationær bruger jeg vga, med min bærbar bruger jeg hdmi
Kakaomanden
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold
:
11,335.00
#49699
Oct 6 2011 02:29pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 09:44pm)
hvis man har mere end 50% warn er man da også bare idiot så...
dovenskab...
hvis i vil snakke så må i fandme pm mig
Hvis man har mere end 10% er man da også bare idiot.
Showtek
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
56,962.88
Trader:
Trusted
#49700
Oct 6 2011 02:34pm
Quote (Kakaomanden @ Oct 6 2011 08:29pm)
Hvis man har mere end 10% er man da også bare idiot.
Det kommer an på hvad man får de 10% warn for
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
4968
4969
4970
4971
4972
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact