d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1496849694970497149725001Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 6 2011 02:07pm
Quote (peanutboobs @ 6 Oct 2011 21:44)
hvis man har mere end 50% warn er man da også bare idiot så...


:thumbsup:
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 6 2011 02:13pm
nu når man har stik fra computeren til ens fladskærm, hvordan får man så også lyden fra computeren til ens fladskærm? skal man have et eller andet stik
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 6 2011 02:14pm
Quote (waw @ Oct 6 2011 09:13pm)
nu når man har stik fra computeren til ens fladskærm, hvordan får man så også lyden fra computeren til ens fladskærm? skal man have et eller andet stik


scar-stik går jeg ud fra? :)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 6 2011 02:17pm
Quote (eLmasten @ 6 Oct 2011 22:14)
scar-stik går jeg ud fra? :)


tror jeg ikke lige :/
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Oct 6 2011 02:19pm
godnat folkens
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 6 2011 02:19pm
Quote (waw @ Oct 6 2011 10:17pm)
tror jeg ikke lige :/


Hvad bruger du til at overføre billede med?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 6 2011 02:20pm
Quote (TheAngel @ 6 Oct 2011 22:19)
Hvad bruger du til at overføre billede med?


HDMI forhåbenligt xD
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 6 2011 02:22pm
Quote (TheAngel @ 6 Oct 2011 22:19)
Hvad bruger du til at overføre billede med?


på min stationær bruger jeg vga, med min bærbar bruger jeg hdmi
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Oct 6 2011 02:29pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 09:44pm)
hvis man har mere end 50% warn er man da også bare idiot så...



dovenskab...
hvis i vil snakke så må i fandme pm mig :D

Hvis man har mere end 10% er man da også bare idiot.
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 6 2011 02:34pm
Quote (Kakaomanden @ Oct 6 2011 08:29pm)
Hvis man har mere end 10% er man da også bare idiot.


Det kommer an på hvad man får de 10% warn for :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1496849694970497149725001Next
Closed New Topic New Poll