d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1496649674968496949705001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 6 2011 01:29pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 09:28pm)
nej du har ej :(


Svar mig :(

Quote (ZwiX @ Oct 6 2011 09:29pm)
Interssant !
Dog tror jeg ikke man må arbejde for en shop mens man handler i RLT


Hvorfor skulle du ikke må det? Så længe du ikke har solgt unperm items, så skulle det ikke betyde noget
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 6 2011 01:30pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 08:28pm)
nej du har ej :(


skal jo også lige tage min tid til at skrive :D haha no bot!
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 6 2011 01:30pm
Quote (ZwiX @ Oct 6 2011 09:29pm)
Interssant !
Dog tror jeg ikke man må arbejde for en shop mens man handler i RLT


jeg har ikke adgang der til ANYWAYS :D
så no harm done :)
kan dog godt forestille mig at man ikke må det:)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 6 2011 01:31pm
Quote (TheAngel @ Oct 6 2011 09:29pm)
Svar mig :(



Hvorfor skulle du ikke må det? Så længe du ikke har solgt unperm items, så skulle det ikke betyde noget


det er en af de mindre kendte :)
jeg kan evt høre ham om der mangler flere hvis det er noget :)
men lad os tage den i pm jeg kan ikke lave uendelige posts (20% warn)

håbede en havde postet før jeg gjorde så jeg ikke double postede..

This post was edited by peanutboobs on Oct 6 2011 01:31pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 6 2011 01:32pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 09:31pm)
det er en af de mindre kendte :)
jeg kan evt høre ham om der mangler flere hvis det er noget :)
men lad os tage den i pm jeg kan ikke lave uendelige posts (20% warn)

håbede en havde postet før jeg gjorde så jeg ikke double postede..


Du kunne have edited den første? O.o

Pm mig da ^^
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 6 2011 01:34pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 08:31pm)
det er en af de mindre kendte :)
jeg kan evt høre ham om der mangler flere hvis det er noget :)
men lad os tage den i pm jeg kan ikke lave uendelige posts (20% warn)

håbede en havde postet før jeg gjorde så jeg ikke double postede..


er der en liste over ting man ikke kan efter pr % ?

har hørt en fugl synge om at på 70% kan man ikke længere PM ?

10, 20 , 30 , 40 - osv. hvad kan man ikke pr % ?
lmk
Member
Posts: 9,419
Joined: Aug 16 2008
Gold: 3,001.00
Oct 6 2011 01:34pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 07:22pm)
donated igen
og jo det gør man <3
utroligt du gættede det
alle mine gamle wow venner havde no clue :D <3


hvad tjener du? 50kr om ugen?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 6 2011 01:35pm
Quote (TheAngel @ 6 Oct 2011 21:29)
Svar mig :(



Hvorfor skulle du ikke må det? Så længe du ikke har solgt unperm items, så skulle det ikke betyde noget


Der er pænt mange faktor der spiller ind.
at tjene sine fgs ved at lave profit igennem shops er helt sikkert en af dem.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 6 2011 01:36pm
Quote (ZwiX @ Oct 6 2011 09:35pm)
Der er pænt mange faktor der spiller ind.
at tjene sine fgs ved at lave profit igennem shops er helt sikkert en af dem.


tror jeg også det virker ikke som noget njaguar er specielt oppe at køer over :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 6 2011 01:37pm
Quote (eLmasten @ Oct 6 2011 09:34pm)
er der en liste over ting man ikke kan efter pr % ?

har hørt en fugl synge om at på 70% kan man ikke længere PM ?

10, 20 , 30 , 40  - osv. hvad kan man ikke pr % ?
lmk


Jeg ved kun at ved 30 - ingen youtube vids, ved 70 ingen pm's ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev1496649674968496949705001Next
Closed New Topic New Poll