d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1496549664967496849695001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 6 2011 01:23pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 08:08pm)
gæt hvem der lige har fået et job og med hvad :D

donate til den der gætter 10 fg


dig
boosting i d2

/e

Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 08:22pm)
donated igen
og jo det gør man <3
utroligt du gættede det
alle mine gamle wow venner havde no clue :D <3


:'( den rigeste af alle der gætter, skal self have flere fg ! :D
det total som i den rigtige verden. rige bliver rigere, fattige bliver fattigere :D

This post was edited by eLmasten on Oct 6 2011 01:24pm
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 6 2011 01:23pm
Quote (eLmasten @ Oct 6 2011 09:23pm)
dig
boosting i d2


zwixxer var sku hurtigst :)
selvom han editede sit gæt til noget forkert xD
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 6 2011 01:23pm
Quote (peanutboobs @ 6 Oct 2011 21:22)
donated igen
og jo det gør man <3
utroligt du gættede det
alle mine gamle wow venner havde no clue :D <3


Hah' tak for de 20 FG ^^.
Men held og lykke med det, Så bliver du nok en del aktiv i trading grounds.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 6 2011 01:25pm
Quote (ZwiX @ Oct 6 2011 09:23pm)
Hah' tak for de 20 FG ^^.
Men held og lykke med det, Så bliver du nok en del aktiv i trading grounds.


jeg går nok efter en 80 PPD xD
var så lidt min ven :)
og ja jeg er bare glad for at kunne tjene penge på at gøre det jeg elsker <3
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 6 2011 01:25pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 08:23pm)
zwixxer var sku hurtigst :)
selvom han editede sit gæt til noget forkert xD


:D hvordan har du fået det job ? :D
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 6 2011 01:26pm
Quote (eLmasten @ Oct 6 2011 09:25pm)
:D hvordan har du fået det job ? :D


jeg kontaktede ejeren af hjemme siden :)
hvis du læser FAQ på hjemme siden står der at de mangler folk :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 6 2011 01:28pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 09:26pm)
jeg kontaktede ejeren af hjemme siden :)
hvis du læser FAQ på hjemme siden står der at de mangler folk :)


Hvilken side? :p
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 6 2011 01:28pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 08:26pm)
jeg kontaktede ejeren af hjemme siden :)
hvis du læser FAQ på hjemme siden står der at de mangler folk :)


pm'ed
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 6 2011 01:28pm
Quote (eLmasten @ Oct 6 2011 09:28pm)
pm'ed


nej du har ej :(
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 6 2011 01:29pm
Quote (peanutboobs @ 6 Oct 2011 21:26)
jeg kontaktede ejeren af hjemme siden :)
hvis du læser FAQ på hjemme siden står der at de mangler folk :)


Interssant !
Dog tror jeg ikke man må arbejde for en shop mens man handler i RLT
Go Back To Dansk Topic List
Prev1496549664967496849695001Next
Closed New Topic New Poll