d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1496449654966496749685001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 6 2011 12:45pm
Quote (ZwiX @ Oct 6 2011 08:25pm)
Uhh det havde været GG !.
Kunne have betalt i seksuelle ydelser :mellow:


DU SKAL IKKE BRUGE MINE BETALINGS MIDLER!!!

og jeg overvejer en virtuel ticket så ku jeg streame det hvis i vil se :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 6 2011 01:06pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 07:45pm)
DU SKAL IKKE BRUGE MINE BETALINGS MIDLER!!!

og jeg overvejer en virtuel ticket så ku jeg streame det hvis i vil se :)


hehe jeg skal se det på min stor skærm, har selv virtuel ticket :D nåede ikke at få rigtig blizzcon billet :(
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 6 2011 01:08pm
gæt hvem der lige har fået et job og med hvad :D

donate til den der gætter 10 fg

This post was edited by peanutboobs on Oct 6 2011 01:08pm
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 6 2011 01:14pm
Quote (peanutboobs @ 6 Oct 2011 21:08)
gæt hvem der lige har fået et job og med hvad :D

donate til den der gætter 10 fg


Det har jeg. som IT-Supporter.
now donate me.

This post was edited by ZwiX on Oct 6 2011 01:14pm
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 6 2011 01:16pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 08:08pm)
gæt hvem der lige har fået et job og med hvad :D

donate til den der gætter 10 fg


gæt hvem: Dig
Hvad : hmmm - Blockbuster? Gamestop? Tanken?

:)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 6 2011 01:18pm
Du har fået arbejde... i FAKTA!
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 6 2011 01:20pm
Quote (ZwiX @ Oct 6 2011 09:14pm)
Det har jeg. som IT-Supporter.
now donate me.


donated
men ikke det jeg mente :D
Quote (eLmasten @ Oct 6 2011 09:16pm)
gæt hvem: Dig
Hvad : hmmm - Blockbuster? Gamestop? Tanken?

:)


ja det er mig men desværre ikke :(
Quote (Grandebedte @ Oct 6 2011 09:18pm)
Du har fået arbejde... i FAKTA!


nope jeg arbejder ikke i supermarked:)

HINT 1: det har noget med D2 at gøre <3
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 6 2011 01:21pm
Lol'd ^^
6. oktober 2011 21:20:17 Received 10.00 (73,482.50 -> 73,492.50) from peanutboobs (90.30 -> 80.30) don8 næsten rigtigt ;)

Tak. Har du et arbejde med D2 ?
Man tjener da ikke moneys på at arbejde i shops.

This post was edited by ZwiX on Oct 6 2011 01:22pm
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Oct 6 2011 01:21pm
Quote (peanutboobs @ Oct 6 2011 08:08pm)
gæt hvem der lige har fået et job og med hvad :D

donate til den der gætter 10 fg


Dig.
Level service!
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 6 2011 01:22pm
Quote (ZwiX @ Oct 6 2011 09:21pm)
Lol'd ^^
6. oktober 2011 21:20:17 Received 10.00 (73,482.50 -> 73,492.50) from peanutboobs (90.30 -> 80.30) don8 næsten rigtigt ;)

Tak. Har du et arbejde med D2 ?
Man tjener da ikke moneys på at arbejde i shops.


donated igen
og jo det gør man <3
utroligt du gættede det
alle mine gamle wow venner havde no clue :D <3
Go Back To Dansk Topic List
Prev1496449654966496749685001Next
Closed New Topic New Poll