d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1496249634964496549665001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Oct 6 2011 11:15am
Quote (Kakaomanden @ 6 Oct 2011 19:12)
Dét undrer mig, med sådan en sætning ;)


Bare fordi jeg staver af helvedes til, kan min logik stadig være bedre end andres ?
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Oct 6 2011 11:16am
Quote (ZwiX @ Oct 6 2011 07:15pm)
Bare fordi jeg staver af helvedes til, kan min logik stadig være bedre end andres ?

Bevares!
Var nu også mest, fordi jeg syntes det var en lidt "sjov" sætning at have fejl i, hvis du forstår?
Du staver sådan set ikke "af helvedes til" :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Oct 6 2011 11:19am
Quote (Kakaomanden @ 6 Oct 2011 19:16)
Bevares!
Var nu også mest, fordi jeg syntes det var en lidt "sjov" sætning at have fejl i, hvis du forstår?
Du staver sådan set ikke "af helvedes til" :)


Ja. Undskyld Kakomanden.
Jeg finder en hule jeg kan dø i <_<
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 6 2011 11:21am
Quote (Kakaomanden @ Oct 6 2011 05:16pm)
Bevares!
Var nu også mest, fordi jeg syntes det var en lidt "sjov" sætning at have fejl i, hvis du forstår?
Du staver sådan set ikke "af helvedes til" :)


SLAP NU AF SØDTE MIKKEL
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Oct 6 2011 11:23am
Quote (ZwiX @ Oct 6 2011 07:19pm)
Ja. Undskyld Kakomanden.
Jeg finder en hule jeg kan dø i <_<

Du kunne også bare tage det som den spøg det var, i stedet? :P
Quote (KaSinKia @ Oct 6 2011 07:21pm)
SLAP NU AF SØDTE MIKKEL

Tror jeg er den eneste her, som ikke rager!!!!!
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 6 2011 11:25am
Quote (Kakaomanden @ Oct 6 2011 05:23pm)
Du kunne også bare tage det som den spøg det var, i stedet? :P

Tror jeg er den eneste her, som ikke rager!!!!!


Jeg rager ikke sødte <3
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Oct 6 2011 11:26am
Quote (KaSinKia @ Oct 6 2011 07:25pm)
Jeg rager ikke sødte <3

Caps Lock says otherwise <3
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 6 2011 11:28am
Quote (Kakaomanden @ Oct 6 2011 05:26pm)
Caps Lock says otherwise  <3


Havde ikke lige set det var sat til sødte <3
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Oct 6 2011 11:29am
Quote (KaSinKia @ Oct 6 2011 07:28pm)
Havde ikke lige set det var sat til sødte <3

Wow Sune rolig nu. Køl lige ned, mester!
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 6 2011 11:31am
Quote (Kakaomanden @ Oct 6 2011 05:29pm)
Wow Sune rolig nu. Køl lige ned, mester!


Skal vi bare skrive eller skal vi snuppe den kakao b)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1496249634964496549665001Next
Closed New Topic New Poll