Quote (TheAngel @ Oct 6 2011 06:52pm)

så længe?
yep desværre.
men no matter what jeg bliver ved jeg skal ind og tage den værnepligt!
Quote (Grandebedte @ Oct 6 2011 06:55pm)
Der var nu ingen matematikprøver dengang jeg var til session. Der var det en logiktest, hvor der da var nogle "matematikrelaterede" opgaver, men det var på ingen måde en matematikprøve.
Den går under intelligens test

Men jeg må bare øve mig til næste session om 6 måneder