d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1496149624963496449655001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Oct 6 2011 10:47am
Quote (TheAngel @ Oct 6 2011 06:42pm)
Søg dog ind igen duh..


skal vente 6 måneder.
Member
Posts: 999
Joined: Sep 13 2009
Gold: 3.00
Warn: 10%
Oct 6 2011 10:51am
Hell yearh fuck session man.

Krafthelvede ligemeget hvor meget man træner og gør sig klar så har de deres fuck'ed up "luksus" problem..
@@@@@


Btw - der er en matematik prøve. 1 ud af de 4.
Men det er nu mest IQ test's de kører sammen med lidt "normale adfærds" tests

This post was edited by Hosse41 on Oct 6 2011 10:52am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 6 2011 10:52am
Quote (Vinum @ Oct 6 2011 06:47pm)
skal vente 6 måneder.


:mellow:
så længe?
Member
Posts: 999
Joined: Sep 13 2009
Gold: 3.00
Warn: 10%
Oct 6 2011 10:53am
Quote (TheAngel @ Oct 6 2011 06:52pm)
:mellow:
så længe?


6 mån er godt.
Jeg ska sku vente 1½ år :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Oct 6 2011 10:54am
Quote (Vinum @ Oct 6 2011 02:16pm)
FUCK JEG HADER SESSION

MAN BLIVER TJEKKET VED LÆGEN OG DET HELE OG DE SIGER DIN KROP OG DET HELE ER EGNET MEN DU KASERET PÅ DIN MATEMATIK?
hvad sker der man du regner lige hurtig 5+5 og så skyder du bare hovedet af ham afghaneren lol


man kan ikke bruge folk med lav iq i mili.
det jo ikke bare løbe afsted og skyde alle man ser.
- face it.

( og jo, jeg har været soldat ! )
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 6 2011 10:55am
Quote (Hosse41 @ 6 Oct 2011 18:51)
Hell yearh fuck session man.

Krafthelvede ligemeget hvor meget man træner og gør sig klar så har de deres fuck'ed up "luksus" problem..
@@@@@


Btw - der er en matematik prøve. 1 ud af de 4.
Men det er nu mest IQ test's de kører sammen med lidt "normale adfærds" tests


Der var nu ingen matematikprøver dengang jeg var til session. Der var det en logiktest, hvor der da var nogle "matematikrelaterede" opgaver, men det var på ingen måde en matematikprøve.
Member
Posts: 999
Joined: Sep 13 2009
Gold: 3.00
Warn: 10%
Oct 6 2011 10:59am
Quote (Grandebedte @ Oct 6 2011 06:55pm)
Der var nu ingen matematikprøver dengang jeg var til session. Der var det en logiktest, hvor der da var nogle "matematikrelaterede" opgaver, men det var på ingen måde en matematikprøve.


tjaeh, de ændrer det nok lidt hen af vejen :)
Var til ses her for 1 mån siden:) i herning btw.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Oct 6 2011 11:00am
Quote (TheAngel @ Oct 6 2011 06:52pm)
:mellow:
så længe?


yep desværre.
men no matter what jeg bliver ved jeg skal ind og tage den værnepligt!

Quote (Grandebedte @ Oct 6 2011 06:55pm)
Der var nu ingen matematikprøver dengang jeg var til session. Der var det en logiktest, hvor der da var nogle "matematikrelaterede" opgaver, men det var på ingen måde en matematikprøve.


Den går under intelligens test :)

Men jeg må bare øve mig til næste session om 6 måneder
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Oct 6 2011 11:11am
Quote (Grandebedte @ 6 Oct 2011 18:55)
Der var nu ingen matematikprøver dengang jeg var til session. Der var det en logiktest, hvor der da var nogle "matematikrelaterede" opgaver, men det var på ingen måde en matematikprøve.


Det skulle jeg også. Det er ikke andet end et år siden.
Det hele blev et samlet resultat.

Jeg lagde i den gymnasial ende :thumbsup:
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Oct 6 2011 11:12am
Quote (ZwiX @ Oct 6 2011 07:11pm)
Det skulle jeg også. Det er ikke andet end et år siden.
Det hele blev et samlet resultat.

Jeg lagde i den gymnasial ende :thumbsup:

Dét undrer mig, med sådan en sætning ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1496149624963496449655001Next
Closed New Topic New Poll