Quote (Vinum @ 6 Oct 2011 15:16)
FUCK JEG HADER SESSION
MAN BLIVER TJEKKET VED LÆGEN OG DET HELE OG DE SIGER DIN KROP OG DET HELE ER EGNET MEN DU KASERET PÅ DIN MATEMATIK?
hvad sker der man du regner lige hurtig 5+5 og så skyder du bare hovedet af ham afghaneren lol
Det er jo netop pga. den attitude, at du ikke bliver udsendt. Haha, hvad havde du regnet med?
At du dumpede på logiktesten - som det forresten var - er en helt diskussion i sig selv.

e: jeg hadede også session, mest fordi det var spild af tid fordi jeg allerede havde besluttet mig for at jeg ville læse, og ikke tvinges til at tage grundforløbet på en uddannelse i et fag jeg ikke var interesseret i.
This post was edited by Grandebedte on Oct 6 2011 08:15am