Quote (peanutboobs @ 5 Oct 2011 21:22)
du vælger vga tingen på skæmen

men er du sikker på det også hedder VGA på fjernsynet ?
hvad jeg kan se er : kabel / av1 / usb/ av2 / komponent / rgb / hdmi 1 / 2 / 3
det ligner det der hedder RGB da ikonet ligner præcis VGA stikket, men den siger "Intet signal"
har lige snakket med min bror og han siger man også skal aktivere eller gøre noget på computeren først?