d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1495149524953495449555001Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 5 2011 01:22pm
En der lige kan hjælpe hurtigt?
når jeg har koblet min computer til fladskærm med vga stik, hvordan får jeg så billedet frem på fjernsynet?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 5 2011 01:22pm
Quote (waw @ Oct 5 2011 09:22pm)
En der lige kan hjælpe hurtigt?
når jeg har koblet min computer til fladskærm med vga stik, hvordan får jeg så billedet frem på fjernsynet?


du vælger vga tingen på skæmen :)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 5 2011 01:51pm
Quote (peanutboobs @ 5 Oct 2011 21:22)
du vælger vga tingen på skæmen :)


men er du sikker på det også hedder VGA på fjernsynet ?


hvad jeg kan se er : kabel / av1 / usb/ av2 / komponent / rgb / hdmi 1 / 2 / 3

det ligner det der hedder RGB da ikonet ligner præcis VGA stikket, men den siger "Intet signal"

har lige snakket med min bror og han siger man også skal aktivere eller gøre noget på computeren først?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Oct 5 2011 01:52pm
Quote (waw @ Oct 5 2011 09:51pm)
men er du sikker på det også hedder VGA på fjernsynet ?


hvad jeg kan se er : kabel / av1 / usb/ av2 / komponent / rgb / hdmi 1 / 2 / 3

det ligner det der hedder RGB da ikonet ligner præcis VGA stikket, men den siger "Intet signal"

har lige snakket med min bror og han siger man også skal aktivere eller gøre noget på computeren først?


du pøver dem alle :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 5 2011 01:53pm
Quote (waw @ Oct 5 2011 09:51pm)
men er du sikker på det også hedder VGA på fjernsynet ?


hvad jeg kan se er : kabel / av1 / usb/ av2 / komponent / rgb / hdmi 1 / 2 / 3

det ligner det der hedder RGB da ikonet ligner præcis VGA stikket, men den siger "Intet signal"

har lige snakket med min bror og han siger man også skal aktivere eller gøre noget på computeren først?


Du skal nok ændre det under skærmindstillinger på din computer, til at vise på enten begge eller skærm 2
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 5 2011 01:54pm
Quote (peanutboobs @ 5 Oct 2011 21:52)
du pøver dem alle :D


har jeg også men der kun signal på mit kabel (tv kanaler) + av1 (dvd)
tror jeg skal gøre et eller andet på computeren først
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 5 2011 02:07pm
Pft, sidste gang jeg gider hjælpe da -_-
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Oct 5 2011 02:07pm
Hehe tuborg ja det er godt mand.
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 5 2011 02:10pm
Quote (TheAngel @ 5 Oct 2011 22:07)
Pft, sidste gang jeg gider hjælpe da -_-


det var faktisk dig der hjalp mig men jeg har sku så lang tid før jeg kan poste fordi jeg har en masse warns :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 5 2011 02:12pm
Quote (VadSkaJagHeta @ 5 Oct 2011 22:07)
Hehe tuborg ja det er godt mand.


korv/10
Go Back To Dansk Topic List
Prev1495149524953495449555001Next
Closed New Topic New Poll