d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev14849505152167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 08:33am
Quote (TheAngel @ 20 Jun 2012 16:20)
Fuck repair costs -_-
Fuck D3
Fuck blizz!


:rofl:

Jeg kom til fornuft efter en uge :P
Men har købt en Collection Edition, for 800, regner med at kunne sælge den for 1500+ :)
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 09:14am
Reparationer koster mig 46,000 Pr gang jeg reparere mig fuldt..

Det er lidt dyrt men ok :-*



Noget værd?

This post was edited by PoD_Clan on Jun 20 2012 09:14am
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 20 2012 09:14am
Berens, din skade er hvad et enkelt angreb giver. Eks 500. Hvis du så laver 2 angreb i sekundet, så er din dps 1000. Nu blev ias nerfet så din dps er måske 1.50, så nu er din dps 750, men din skade er stadigvæk den samme, som SIT også siger.

Hold kæft det holder hårdt på DH lige nu, man føler sig sløv og langsom :(
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Jun 20 2012 09:26am
Stop med at dø, så er det billigt nok at reparere ;)

Quote (Whyred @ Jun 20 2012 04:14pm)
Berens, din skade er hvad et enkelt angreb giver. Eks 500. Hvis du så laver 2 angreb i sekundet, så er din dps 1000. Nu blev ias nerfet så din dps er måske 1.50, så nu er din dps 750, men din skade er stadigvæk den samme, som SIT også siger.


Men "damage" der står under attributes er DPS. Når den går ned, så går ens dmg også ned?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 20 2012 09:34am
Quote (berens @ Jun 20 2012 05:26pm)
Stop med at dø, så er det billigt nok at reparere ;)



Men "damage" der står under attributes er DPS. Når den går ned, så går ens dmg også ned?


Jeg dør heller ikke så tit :D Men det gør folk jeg spiller med xD
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 20 2012 09:36am
mobs på inferno slår somom det er nightmare mobs ;/
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 20 2012 09:37am
Quote (Slave @ Jun 20 2012 05:36pm)
mobs på inferno slår somom det er nightmare mobs ;/


Shut up -_-
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Jun 20 2012 09:40am
Quote (TheAngel @ Jun 20 2012 04:34pm)
Jeg dør heller ikke så tit :D Men det gør folk jeg spiller med xD


Kommer det til at koste for dig så? o.O
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 20 2012 09:41am
Quote (berens @ Jun 20 2012 05:40pm)
Kommer det til at koste for dig så? o.O


Nej det gør det ikke ^^ Men når man intet finder, så bliver det stadig hurtigt dyrt xD
Har da brugt 150k eller mere på reps uden at finde noget af værdi -_-
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Jun 20 2012 09:43am
Quote (TheAngel @ Jun 20 2012 04:41pm)
Nej det gør det ikke ^^ Men når man intet finder, så bliver det stadig hurtigt dyrt xD
Har da brugt 150k eller mere på reps uden at finde noget af værdi -_-


wtf. Så må du da også dø et par gange? o.o
Go Back To Dansk Topic List
Prev14849505152167Next
Add Reply New Topic New Poll