d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev148495051525001Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 23 2010 07:40am
hvad for en kamp taler i om?
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 23 2010 07:43am
Quote (waw @ Nov 23 2010 01:40pm)
hvad for en kamp taler i om?


FCK ofc.


Quote
Tirsdag tidlig morgen sætter F.C. København sig til rette i det chartrede fly med destination Kazan i Rusland.
Ståle Solbakken og resten af trænerteamet tager 20 spillere med til det kolde østen til opgøret mod FC Rubin Kazan, der fløjtes op onsdag klokken 18.30 dansk tid (20.30 russisk tid).

Den 20 mand store trup ser således ud:

1. Kim Christensen
2. Zdenek Pospech
5. Sölvi Ottesen
6. Claudemir
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. Kenneth Zohore
19. Bryan Oviedo
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
25. Mathias Zanka
27. Thomas Delaney
30. Christian Bolaños

Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 23 2010 07:47am
Quote (xz-master @ Nov 23 2010 02:43pm)

Tirsdag tidlig morgen sætter F.C. København sig til rette i det chartrede fly med destination Kazan i Rusland.
Ståle Solbakken og resten af trænerteamet tager 20 spillere med til det kolde østen til opgøret mod FC Rubin Kazan, der fløjtes op onsdag klokken 18.30 dansk tid (20.30 russisk tid).

Den 20 mand store trup ser således ud:
1. Kim Christensen
2. Zdenek Pospech
5. Sölvi Ottesen
6. Claudemir
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. Kenneth Zohore
19. Bryan Oviedo
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
25. Mathias Zanka
27. Thomas Delaney
30. Christian Bolaños


på tide de tager ham i brug igen :)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 23 2010 07:51am
Quote (waw @ Nov 23 2010 01:40pm)
hvad for en kamp taler i om?


:rofl:
!
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 23 2010 08:02am
Quote (Tol_lunatick @ Nov 23 2010 01:47pm)
på tide de tager ham i brug igen :)


Ku' godt have været foruden tbh :P
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 23 2010 08:19am
Quote (xz-master @ Nov 23 2010 02:37pm)
Det blir en konge kamp! :D


Ja 100% :)
- Men lad os rykke snakken over til vores fodbold tråd istedet, hvis vi skal snakke mere konkret ;)

This post was edited by Provo2100 on Nov 23 2010 08:20am
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 23 2010 08:24am
Quote (Provo2100 @ Nov 23 2010 02:19pm)
Ja 100% :)
- Men lad os rykke snakken over til vores fodbold tråd istedet, hvis vi skal snakke mere konkret ;)


Burde vi nok, ellers blir de Danske mods nok bitre, som de plejer :P
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 23 2010 08:27am
Quote (xz-master @ Nov 23 2010 03:24pm)
Burde vi nok, ellers blir de Danske mods nok bitre, som de plejer :P


Ja, men det er trods alt også fair nok, at de prøver og holde tingene adskilt :)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 23 2010 08:37am
Quote (FamousDK @ 23 Nov 2010 15:51)
:rofl:
!


:rofl:

er der FCK vs Brønby eller hvad? følger ikke med i den danske liga mere, så til grin at der kun er 1 godt hold.

eller champions league kampen i mener? hvorfor sku det være en stor kamp :huh: ?

This post was edited by waw on Nov 23 2010 08:38am
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 23 2010 08:40am
Quote (waw @ Nov 23 2010 02:37pm)
:rofl:

er der FCK vs Brønby eller hvad? følger ikke med i den danske liga mere, så til grin at der kun er 1 godt hold.

eller champions league kampen i mener? hvorfor sku det være en stor kamp :huh: ?


hold kæft :rofl:
Det er Champions league ^^^^^^^
Tjek fodbold tråden
Go Back To Dansk Topic List
Prev148495051525001Next
Closed New Topic New Poll