Quote (waw @ Sep 30 2011 06:48pm)
Altså, nu ved jeg skam godt hvad SU er.
Men nu er det jo også sådan at du kan arbejde efter skole, ligesom mange andre gør for at kunne leve.
at du ligefrem mener staten skylder dig penge fordi du ikke er tilfreds med det gratis penge du fik ind på kontoen, lyder HELT forkert.
forstår også de har lovet dig et bestemt antal penge beløb per månede som de så ikke har kunne leveret, men det lyder virkeligt forkert at du mener de ligefrem skylder dig penge på den måde.
sry hvis du ikke kan forstå det.
Well du kan også sagtens have 2 stk arbejds, selv om du er uddannet..
Du kan også sagtens 1000 andre ting selv om du er uddannet..
De lovede ham nogle penge de ikke kunne udlevere, dem skal han have.
Hvordan ville du have det hvis jeg kom og lånte 20.000 kr af dig og sagde, hovsa, dem kan jeg sgu ikke betale tilbage. Nåå pyt med dem, det jo bare penge og skred?
Du kan sgu ikke rigtig se sådan der på det. Han bliver allerede betalt minimum af penge, for at udføre 20 - 30 timers skole gang OM UGEN!
og så begynder du at brokke dig? Du skulle virkelig skamme dig. folk på SU burde have mere end de får, at kunne gå på kontant hjælp og tjene mere er jo skandaløst.
at du kan få et side job, tjo fint... Men det kræver satme du har tid til det, det er bare ikke alle der har det.